کد خبر: 203117
A

اسرائیل از ساکنان ۲۲ روستای جنوب لبنان خواست منطقه را تخلیه کنند

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای به ساکنان ۲۲ روستای دیگر در جنوب لبنان دستور داده است تا به مناطق شمال رودخانه «الاولی» بروند و این مناطق را تخلیه کنند.

اسرائیل از ساکنان ۲۲ روستای جنوب لبنان خواست منطقه را تخلیه کنند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای به ساکنان ۲۲ روستای دیگر در جنوب لبنان دستور داده است تا به مناطق شمال رودخانه «الاولی» بروند و این مناطق را تخلیه کنند.

این بیانیه همچنین به ساکنان جنوب لبنان هشدار می‌دهد که به خانه‌های خود باز نگردند، زیرا نیروهای نظامی به نبرد با حزب‌الله در این منطقه ادامه می‌دهند.

افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش اسرائیل در شبکه ایکس نوشت که نیروهای اسرائیلی همچنان به «هدف قرار دادن پست‌های حزب الله در داخل یا نزدیک روستاهای شما ادامه می‌دهند. به جنوب نرو؛ هر کسی که به جنوب می‌رود ممکن است زندگی خود را به خطر بیندازد.»

ادرعی در یک پست جداگانه بار دیگر درخواست قبلی از کارکنان بهداشتی و تیم‌های پزشکی در جنوب لبنان را برای پرهیز از استفاده از آمبولانس‌ها تکرار کرد.

او گفت: «از تیم‌های پزشکی می‌خواهیم از تماس با اعضای حزب‌الله خودداری کنند و با آنها همکاری نکنند.»

سخنگوی ارتش اسرائیل در ادامه نوشت: «ارتش اسرائیل تاکید کرده که اقدامات لازم علیه هر وسیله نقلیه‌ای که افراد مسلح را حمل کند، صرف نظر از نوع آن انجام خواهد شد.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر