کد خبر: 203016
A

الجریده کویت: سردار فلاح زاده "ناظر"حزب الله لبنان شد

روزنامه کویتی الجریده به نقل از منبع خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گزارشی مدعی شد که سردار سرتیپ محمودرضا فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ناظر (فرمانده موقت)حزب الله لبنان منصوب شده است. به گفته منبع این نشریه، این انتصاب شخصاً توسط آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی انجام شده است.

الجریده کویت: سردار فلاح زاده "ناظر"حزب الله لبنان شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه الجریده کویت از حضور سردار فلاح زاده به عنوان فرمانده ناظر حزب الله لبنان انتخاب شد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ یک منبع در نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به الجریده فاش کرد که محمدرضا فلاح زاده، دستیار فرمانده سپاه، به عنوان «ناظر» حزب الله لبنان منصوب شده است تا پس از انتصاب دبیرکل جدید به عنوان «ناظر» این حزب منصوب شود.

این تصمیم به دستور آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران گرفته شده است، زیرا حزب‌الله می‌ترسد که اسرائیل هر یک از دبیرکل جدید خود را ترور کند، در حالی که این حزب از افشای سرنوشت رئیس شورای اجرایی خودداری می‌کند. هاشم صفی الدین که برجسته ترین کاندیدای جانشینی نصرالله بود که نزدیک ترین فرد به تهران به ویژه سپاه پاسداران محسوب می شود.

ترجمه: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر