کد خبر: 202441
A

نتانیاهو: به ایران حمله می کنیم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در یک تهدید علنی گفت : ما در معرض بزرگترین حمله تاریخ قرار گرفتیم و هیچ کشوری نمی تواند آن را بپذیرد، بنابراین ما پاسخ خواهیم داد

 نتانیاهو: به ایران حمله می کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در یک تهدید علنی گفت : ما در معرض بزرگترین حمله تاریخ قرار گرفتیم و هیچ کشوری نمی تواند آن را بپذیرد، بنابراین ما پاسخ خواهیم داد

 با یک سری عملیات و حملاتی که انجام دادیم از کشتار بزرگتر از ۷ اکتبر جلوگیری کردیم

 نتانیاهو در ادامه مدعی شد: حق داریم و وظیفه داریم به حمله ایران پاسخ دهیم و این‌کار را خواهیم کرد. متعهد شده بودم که معادلات توازن قوا را تغییر دهم و ما اکنون در حال انجام چنین کاری هستیم. با پایان نابودی نیروهای حماس به لبنان منتقل شدیم و حسن نصرالله را حذف کردیم.

 نتانیاهو، خاطرنشان گفت: ساختار فرماندهی و مقادیر زیادی از سامانه‌های موشکی حزب‌الله را نابود کردیم. با همه تهدیدات از غزه تا لبنان و یمن و عراق و سوریه و خود ایران مقابله می‌کنیم. ایران دو بار با موشک‌های بالستیک به ما حمله کرد و ما حق و وظیفه داریم از خود دفاع کنیم.

نتانیاهو در واکنش به فراخوان امانوئل مکرون برای اعمال تحریم علیه اسرائیل، ضمن تاکید بر ضرورت پیشبرد راهکار نظامی در لبنان خطاب به رئیس جمهوری فرانسه گفت: با تو یا بدون تو پیروز خواهیم شد و ننگ تو برای مدتی طولانی بر سر زبان‌ها خواهد ماند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر