کد خبر: 202303
A

منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر سیدحسن نصرالله موقتا در "مکانی نامعلوم" دفن می‌شود

یک منبع نزدیک به جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که به خاطر بیم از تهدیدهای اسرائیل برای هدف قرار دادن عزاداران و محل تشییع و دفن، "پیکر شهید نصرالله به صورت موقت در مکانی نامعلوم دفن خواهد شد" تا در زمان مناسب، مراسم تشییع به صورت عمومی برگزار شود.

منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر سیدحسن نصرالله موقتا در "مکانی نامعلوم" دفن می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک منبع نزدیک به جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پیکر شهید سید حسن نصرالله به صورت موقت در مکانی نامعلوم دفن خواهد شد.

سید حسن نصرالله، دبیر کل پرآوازه حزب الله که ۳۲ سال رهبری پرقدرت‌ترین محور مقاومت در منطقه را برعهده داشت در نهایت طی توحش صهیونیست‌ها به درجه شهادت نائل آمد. اکنون رسانه‌ها در حال گمانه‌زنی درباره محل و زمان تدفین این سید بزرگوار هستند.

در حالی که برخی منابع مدعی شده‌اند پیکر سید حسن نصرالله پس از تشییع جنازه در بیروت به عراق منتقل و در کربلای معلی به خاک سپرده خواهد شد، اکنون مقامات حزب‌الله این گمانه زنی‌ها را رد می‌کنند.

یک منبع نزدیک به حزب‌الله، امروز- جمعه- به خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که به دلیل دشواری برگزاری مراسم تشییع مردمی "در نتیجه تهدیدهای اسرائیلی"، پیکر شهید سید نصرالله "به صورت موقت" در مکانی نامعلوم دفن خواهد شد.

این منبع، که نخواست هویتش فاش شود، تصریح کرد:‌ به خاطر بیم از تهدیدهای اسرائیل برای هدف قرار دادن عزاداران و محل تشییع و دفن، "پیکر شهید نصرالله به صورت موقت در مکانی نامعلوم دفن خواهد شد" تا در زمان مناسب، مراسم تشییع به صورت عمومی برگزار شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر