کد خبر: 202146
A

آسیب دیدن پایگاه‌های نیروی هوایی اسرائیل بر اثر حمله موشکی ایران

خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی اعلام کرد که «ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب دیدن پایگاه‌های نیروی هوایی خود در نتیجه اصابت موشک‌های ایران اذعان کرده است. ارتش رژیم اسرائیل همچنین اذعان کرد که موشک‌های ایران، ساختمان‌ها و تاسیسات تعمیر و نگهداری جنگنده‌های این رژیم در پایگاه‌های نیروی هوایی را منهدم کرده است.»

آسیب دیدن پایگاه‌های نیروی هوایی اسرائیل بر اثر حمله موشکی ایران

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب دیدن پایگاه‌های نیروی هوایی خود در نتیجه اصابت موشک‌های ایران اذعان کرده است. ارتش رژیم اسرائیل همچنین اذعان کرد که موشک‌های ایران، ساختمان‌ها و تاسیسات تعمیر و نگهداری جنگنده‌های این رژیم در پایگاه‌های نیروی هوایی را منهدم کرده است.

همچنین براساس گزارش ایرنا، پیش از این برخی رسانه‌ها از انهدام دستکم ۲۰ جنگنده رژیم صهیونیستی در حمله موشکی ایران خبر داده بودند، اما این رژیم تاکنون به این خسارت اذعان نکرده است.

 

ایرنا همچنین به نقل از شبکه المیادین وابسته به حزب‌الله لبنان گزارش داد که شلیک موشک‌های دقیق ایران به قلب پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، چندین پایگاه این رژیم را فلج کرده است.

براساس این گزارش، چندین منبع موثق از مقاومت اسلامی به شبکه المیادین گفته‌اند که پایگاه‌های «حتساریم»، «نتساریم» و «نیواتیم» تعطیل شده است.

این منابع وابسته به جبهه مقاومت همچنین اعلام کردند که این تعطیلی پس از شلیک موشک‌های ایران به این پایگاه‌ها و برجای گذاشتن خسارت سنگین روی می‌دهد.

دقایقی قبل نیز منابع فلسطینی به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد که تعدادی از موشک‌های ایران به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد محور نتساریم در جنوب غزه اصابت کرده است.

همچنین منابع فلسطینی تصاویر جدیدی از اصابت موشک‌های ایران به پایگاه هوایی «تل‌نوف» در نزیکی تل‌آویو را منتشر کردند. 

گفتنی است، رسانه‌های عبری برآورد کردند که حدود ۲۰۰ موشک از ایران به اسرائیل شلیک شده است. منابع رژیم صهیونیستی همچنین که شب گذشته بیش از ۱۸۰۰ آژیر خطر در مناطق مختلف سرزمین‌های اسرائیلی به صدا درآمد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر