کد خبر: 202043
A

نیویورک تایمز: ایران ظرف ۱۲ ساعت آینده به اسرائیل حمله موشکی می‌کند

رسانه آمریکایی نیویورک تایمز مدعی شد که ایران در حال آماده‌سازی موشک و پهپاد برای شلیک به اسرائیل است. این رسانه به نقل از یک مقام نظامی ایالات متحده نوشت که «ما معتقدیم که حمله موشکی بالستیک ایران ظرف ۱۲ ساعت آینده انجام خواهد شد.»

نیویورک تایمز: ایران ظرف ۱۲ ساعت آینده به اسرائیل حمله موشکی می‌کند

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، رسانه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که «ایالات متحده می‌گوید ایران در حال برنامه‌ریزی برای حمله موشکی قریب‌الوقوع به اسرائیل است.»

یک مقام نظامی آمریکایی به این روزنامه گفت که «ایالات متحده برای کمک به دفاع از اسرائیل در برابر حمله قریب‌الوقوع آماده می‌شود. ما معتقدیم که حمله موشکی بالستیک ایران ظرف ۱۲ ساعت آینده انجام خواهد شد.»

یک مقام ارشد کاخ سفید نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که ساعاتی پس از تهاجم زمینی اسرائیل به جنوب لبنان با هدف هدف قرار دادن شبه نظامیان تحت حمایت ایران (نیروهای حزب‌الله)، ایالات متحده نشانه‌هایی در دست دارد که ایران در حال آماده شدن برای حمله فوری موشکی بالستیک علیه اسرائیل است.

این مقام آمریکایی که به دلیل حساسیت موضوع، نخواست نامش فاش شود، به نیویورک تایمز گفت: ما فعالانه از آمادگی‌های دفاعی برای دفاع از اسرائیل در برابر این حمله حمایت می‌کنیم. حمله نظامی مستقیم ایران به اسرائیل عواقب شدیدی برای ایران در پی خواهد داشت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر