کد خبر: 201825
A

حمله همزمان اسرائیل به غزه، سوریه، لبنان و یمن/ بیش از ۱۰ حمله به حدیده یمن مخازن سوخت، نیروگاه و فرودگاه ها

نیروی هوایی اسراییل به طور همزمان حملاتی را به نوار غزه ،سوریه،لبنان و یمن انجام داده است. مهم ترین هدفی که در این حملات هوایی هدف قرار گرفته بندر حدیده یمن است که برای دومین بار است از سوی اسرائیل هدف قرار میگیرد گفتنی است تصاویر مخابره شده از این حمله شدت این حمله را بسیار بالا نشان میدهند.

حمله همزمان اسرائیل به غزه، سوریه، لبنان و یمن/ بیش از ۱۰ حمله به حدیده یمن مخازن سوخت، نیروگاه و فرودگاه ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نیروی هوایی اسراییل به طور همزمان حملاتی را به نوار غزه ،سوریه،لبنان و یمن انجام داده است. مهم ترین هدفی که در این حملات هوایی هدف قرار گرفته بندر حدیده یمن است که برای دومین بار است از سوی اسرائیل هدف قرار میگیرد گفتنی است تصاویر مخابره شده از این حمله شدت این حمله را بسیار بالا نشان میدهند.

المیادین اعلام کرد: ارتش اسراییل اعلام کرده تا به حال ۱۰ بار به حدیده حملات هوایی کرده است پس از بندر حدیده و فرودگاه حدیده مخازن نفت و نیروگاه برق این شهر ساحلی نیز هدف قرار گرفته شده است.

در پی حمله موشکی حوثی‌ها به اسرائیل، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که جنگنده‌های این کشور بندر حدیده یمن و یک نیروگاه برق را هدف قرار دادند. یک منبع امنیتی به العربیه گفت که این حمله هوایی در پاسخ به حملات موشکی اخیر حوثی‌ها بوده است.

در گزارشی دیگر تلویزیون المیادین لبنان درباره حملات یمن: ذخایر نفتی راس عیسی علاوه بر بندر حدیده مورد حمله قرار گرفت

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر