کد خبر: 201570
A

ترامپ: آماده گفت‌وگو با ایران برای یک توافق جدید هستم + فیلم

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات آمریکا با بیان این که اگر ایران پول نداشت، هفتم اکتبر هرگز رخ نمی‌داد، گفت: آماده گفت‌وگو با ایران برای یک توافق جدید هستم و بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با ایران توافق خواهم کرد.

ترامپ: آماده گفت‌وگو با ایران برای یک توافق جدید هستم + فیلم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در نشست خبری بامداد جمعه خود که در شهر نیویورک برگزار شد، اظهار داشت: آماده گفت‌وگو با ایران برای یک توافق جدید هستم و بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری با ایران توافق خواهم کرد. 

وی افزود: اگر ایران پول نداشت، هفتم اکتبر هرگز رخ نمی‌داد و داستان‌هایی هم که در مورد ایران می‌شنوید، به همین دلیل است. 

ترامپ مدعی شد: ایران الان کشوری ثروتمند است و ۳۰۰ میلیارد دلار پول دارند. ایران در دوره ریاست جمهوری من هیچ پولی نداشت و در حال ورشکستگی بود و به همین دلیل، تمایل به توافق داشتند. 

من خودم را برای گفت‌وگوی جدید با ایران آماده کرده‌ام، آن‌ها هم این کار را می‌توانند انجام دهند. در سال ۲۰۲۰ هم اگر پیروز می‌شدم، طی یک هفته با ایران به توافق می‌رسیدم. 

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: به دلیل تهدید ناشی از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای، مذاکرات ضروری است. ما باید با ایران به توافق برسیم، زیرا عواقب آن غیرممکن است. ما باید معامله کنیم. 

ترامپ همچنین گفت: ایران در سال ۲۰۲۰ هم حاضر بود با ما توافق کند. این برای آن‌ها بسیار عالی بود. تنها مساله این است که آن‌ها نمی‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند.

volumeVideo: 3.02M | durationVideo: 00:01:55
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر