کد خبر: 201346
A

هاآرتص، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیل: به سوریه حمله می کنیم تا به اسد بفهمانیم که حضور نیروهای نزدیک به ایران را نخواهیم پذیرفت

هاآرتص، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیل خبر داد: ارتش با نگرانی ورود حدود ۴۰۰۰۰ نفر از سوریه، عراق و یمن به جولان را دنبال می‌کند و آن‌ها منتظر دعوت نصرالله برای جنگ هستند. اگرچه ۴۰۰۰۰ جنگجوی ویژه نیستند، اما وضعیت همچنان نگران کننده است. حضور جنگجویان خطرناک است و ما در سوریه مداخله خواهیم کرد تا به اسد بفهمانیم که حضور آن‌ها در این مکان را نخواهیم پذیرفت.

هاآرتص، به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیل: به سوریه حمله می کنیم تا به اسد بفهمانیم که حضور نیروهای نزدیک به ایران را نخواهیم پذیرفت

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاآرتص، به گفته یک منبع ارشد امنیتی اسرائیل می گوید که حزب‌الله هنوز بیش از ۱۰۰۰۰۰ موشک برای حمله به اسرائیل دارد.

این منبع افزود: توانایی حزب‌الله در پرتاب موشک را نباید دست کم گرفت

 منبع ارشد امنیتی اسرائیل بیان کرد که  بر اساس ارزیابی‌های نهاد امنیتی  حزب‌الله توانایی‌هایی دارد که عرصه دریایی و آب‌های اقتصادی اسرائیل را تهدید می‌کند .

این منبع در ادامه گفت: مقامات امنیتی از تصمیم رهبری نظامی و سیاسی برای جداسازی مصنوعی جبهه شمالی و جنوبی انتقاد می کنند.

 منبع امنیتی اسرائیل بیان کرد: ما در جنگی هستیم که می تواند به یک جنگ منطقه ای بسیار گسترده تر تبدیل شود و نمی توانیم در یک جبهه کار کنیم 

وی در ادامه خبر داد: ارتش با نگرانی ورود حدود ۴۰۰۰۰ نفر از سوریه، عراق و یمن به جولان را دنبال می کند و آنها منتظر دعوت نصرالله برای جنگ هستند. اگرچه ۴۰۰۰۰ جنگجوی ویژه نیستند، اما وضعیت همچنان نگران کننده است. حضور جنگجویان خطرناک است و ما در سوریه مداخله خواهیم کرد تا به اسد بفهمانیم که حضور آنها در این مکان را نخواهیم پذیرفت.

 

این منبع گفت: انتقال فشار به حزب‌الله نشان می‌دهد که اسرائیل از تلاش خود برای سرنگونی حماس و بازگرداندن گروگان‌ها دست برداشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر