کد خبر: 201113
A
معاون دبیرکل حزب‌الله:

«ابراهیم عقیل» دستیار سید حسن نصرالله بود/ زمان و مکان پاسخ به اسرائیل را مشخص نخواهیم کرد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع «ابراهیم عقیل» گفت: شهید «ابراهیم عقیل»، فرمانده عملیات و بنیان‌گذار نیروی رضوان بود. ایشان دستیار سید حسن نصرالله در عملیات نظامی بود. زمان و مکان پاسخ به اسرائیل را مشخص نخواهیم کرد و این موضوع را باز خواهیم گذاشت.

«ابراهیم عقیل» دستیار سید حسن نصرالله بود/ زمان و مکان پاسخ به اسرائیل را مشخص نخواهیم کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تشییع شهید «ابراهیم عقیل» (حاج عبدالقادر) از فرماندهان ارشد حزب‌الله لبنان در حومه جنوبی بیروت اعلام کرد: اگرچه پیکر این شهید ما را ترک می‌کند، اما روح، بخشش او و رزمندگانی که راه او را تکمیل می‌کنند باقی می‌مانند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: شهید ابراهیم عقیل فرمانده عملیات حزب‌الله بود و از سال ۲۰۰۸ یگان رضوان و فرماندهی آن را تأسیس کرد. او معاون رزمی سید حسن نصرالله در عملیات و به طور کلی اقدامات جهادی بود.

وی افزود: «اسرائیل» ۳ جنایت جنگی دردناک را مرتکب شد. این جنایت‌ها نشانگر بالاترین درجات وحشی‌گری بود که مانند آن را به چشم خود ندیده‌ایم. «اسرائیل» قصد داشت که ۵۰۰۰ نفر را در جنایت «پیجر» بکشد ولی نتوانست.

نعیم قاسم تاکید کرد: اشغالگران خواستند با هدف قراردادن یگان رضوان، مقاومت را فلج کنند، محیط آن را تحت تأثیر و تحریک قرار بدهند و جبهه پشتیبانی را متوقف کنند، اما رزمندگان مقاومت این طرح را ناکام گذاشتند.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: زخمی‌ها به خانواده و همقطاران خود اطمینان می‌دهند که به هر شکل به میدان نبرد بازخواهند گشت.

نعبم قاسم ادامه داد: آمریکا از سر تا کف پا در نسل‌کشی انجام‌گرفته از سوی «اسرائیل» غرق است و فریب‌کاری آمریکا سودی ندارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: شاید کوه‌ها از بین بروند، اما حزب‌الله از بین نخواهد رفت. از ترس خواهید مرد، اقتصادتان فروخواهد پاشید و اهدافتان را محقق نخواهید کرد. شما مقاومت فلسطین را جهانی کردید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر