کد خبر: 200991
A

حزب‌الله: مقر اصلی اطلاعات ارتش اسرائیل در منطقه شمال را هدف قرار دادیم

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به حملات اخیر رژیم اسرائیل به مناطق مختلف لبنان، با حملات موشکی به دو پایگاه کلیدی نظامی اسرائیل، مقر اصلی اطلاعات ارتش اسرائیل در منطقه شمال و واحد نظارت و عملیات هوایی ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار داده است.

حزب‌الله: مقر اصلی اطلاعات ارتش اسرائیل در منطقه شمال را هدف قرار دادیم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونسیتی و در حمایت از مردم مظلوم غزه، نیروهای مقاومت اسلامی روز جمعه ۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴ دو پایگاه نظامی اسرائیل را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در نخستین حمله، مقر اطلاعات اصلی در منطقه شمالی اسرائیل که مسئولیت عملیات ترور را بر عهده داشت، با شلیک‌ چندین موشک کاتیوشا از سوی مقاومت مورد هدف قرار گرفت.

در حمله دوم، مقر واحد نظارت و مدیریت عملیات هوایی اسرائیل در پایگاه «میرون» با شلیک‌های دقیق موشکی مورد اصابت قرار گرفت. این حملات در واکنش به تجاوزات اخیر ارتش اسرائیل به روستاهای جنوبی فلسطین و منازل امن شهروندان انجام شد.

گفتنی است، هم‌زمان با این حملات، اسرائیل یک حمله هوایی علیه دو ساختمان مسکونی در منطقه ضاحیه در جنوب شهر بیروت انجام داده که به جان باختن تعدادی از اعضای حزب‌الله و شهروندان غیرنظامی لبنانی منجر شده است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر