کد خبر: 200990
A
آخرین خبرها از حمله هوایی اسرائیل به بیروت؛

«ابراهیم عقیل» در جلسه حضور نداشت/ سفر نتانیاهو به آمریکا لغو شد

آخرین خبرها از حمله هوایی ارتش اسرائیل به صاحبه در جنوب بیروت از این حکایت دارد که اگرچه به گفته مقامات رژیم صهیونسیتی، این حمله هوایی به صورت «هدفمند» به یک جلسه مشترک فرماندهان ارشد حزب‌الله و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است، اما «ابراهیم عقیل» از اعضای برجسته حزب‌الله لبنان که گفته می‌شد در این حمله ترور شده، در جلسه حضور نداشته است.

«ابراهیم عقیل» در جلسه حضور نداشت/ سفر نتانیاهو به آمریکا لغو شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، آخرین خبرها از حمله هوایی ارتش اسرائیل به صاحبه در جنوب بیروت از این حکایت دارد که اگرچه به گفته مقامات رژیم صهیونسیتی، این حمله هوایی به صورت «هدفمند» به یک جلسه مشترک فرماندهان ارشد حزب‌الله و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده است، اما براساس اعلام شبکه خبری العالم، «ابراهیم عقیل» از اعضای برجسته حزب‌الله لبنان که گفته می‌شد در این حمله ترور شده، در جلسه حضور نداشته است.

همچنین رسانه‌های دولت اسرائیل اعلام کردند که سفر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر به آمریکا به دلیل وضعیت امنیتی شمال سرزمین‌های اشغالی، لغو شده است. ارتش اسرائیل مسئولیت حمله عصر جمعه را پذیرفته و در رسانه‌های عبری اعلام شده که این حمله به ساختمانی صورت گفته است که دیداری بین مقامات ارشد فلسطینی و مقامات ارشد حزب‌الله در حال برگزاری بود.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده است که این حمله دست‌کم ۳ شهید و ۱۷ زخمی برجای گذاشته است. البته برخی منابع خبری، تعداد جان باختگان این حمله را حداقل ۵ نفر اعلام کرده‌اند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر