کد خبر: 200966
A

اعلام آمادگی مقاومت عراق برای اعزام هزاران نیرو به لبنان

دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» در عراق برای کمک به جنبش حزب‌الله لبنان اعلام آمادگی کرد.

اعلام آمادگی مقاومت عراق برای اعزام هزاران نیرو به لبنان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، «ابوآلاء الولائی» دبیرکل گروه مقاومت «کتائب سید الشهداء» در عراق در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد این گروه آماده اشاره دبیرکل حزب‌الله برای ورود به لبنان و جنگیدن با رژیم صهیونیستی هستند.

بر اساس پیامی که وبگاه «الاعلام الحربی» -شاخه لبنان- امروز (جمعه) آن را منتشر کرده است، دبیرکل کتائب سیدالشهداء عراق خطاب به سید حسن نصرالله اعلام کرد: «ما منتظر یک اشاره شما هستیم تا دروازه انتظار را به روی دریایی از مردان بگشایم تا شما سیلی از نیروهای عراقی را در مرزهای لبنان و سنگرها دریافت کنید. اگر هزار شهید را از دست داده باشید، شما را با صد هزار دلاور حمایت می‌کنیم. خداوند به آنچه می‌گوییم گواه است.»

این پیام در حالی منتشر شده است که نایب رئیس سازمان رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن نیز اخیرا در گفت‌وگو با پایگاه خبری «شهاب» گفت یمن آماده ارسال صدها هزار نیروی برای کمک به حزب‌الله است.

گروه‌های مقاومت پس از آن برای کمک به حزب‌الله اعلام آمادگی کردند که رژیم صهیونیستی مدعی آمادگی برای حمله به خاک لبنان شد.مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده‌اند که در حال انتقال نیرو به شمال فلسطین اشغالی و در تدارک برای حمله بزرگتر به حزب‌الله هستند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر