کد خبر: 200900
A

سید حسن نصرالله: دشمن می‌خواست در این دو روز حداقل ۵ هزار نفر را به شهادت برساند/لطف خدا بود که شماری از این دستگاه‌ها اصلا توزیع نشده بود/از ایران به خاطر فرستادن هواپیما تشکر می کنم

دبیرکل حزب‌الله لبنان: دشمن می‌خواست در این دو روز حداقل ۵ هزار نفر را به شهادت برساند لطف خدا بود که شماری از این دستگاه‌ها اصلا توزیع نشده بود و شماری از آنها هم دور از افراد بودند.

سید حسن نصرالله: دشمن می‌خواست در این دو روز حداقل ۵ هزار نفر را به شهادت برساند/لطف خدا بود که شماری از این دستگاه‌ها اصلا توزیع نشده بود/از ایران به خاطر فرستادن هواپیما تشکر می کنم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در آغاز سخنرانی خود ضمن تبریک اعیاد میلاد پیامبر اکرم و همچنین امام صادق، در خصوص حوادث اخیر گفت: به خانواده شهدا تسلیت می‌گویم، همچنین از کادر درمانی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: آنچه امروز مرا بر آن داشت تا سخنرانی کنم، اتفاقاتی است که در دو روز گذشته رخ داد که نیاز به ارزیابی و اعلام موضع دارد.

نصرالله ادامه داد: در لبنان بار دیگر شاهد حماسه بزرگ انسانی و اخلاقی در سطح ملی و بشردوستانه بودیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: از تمام کسانی که خون اهدا کردند قدردانی می‌کنم، مردم لبنان یک حماسه در این حادثه رقم زدند

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی هزاران دستگاه پیجر را هدف قرار داد و با این اقدام، تمامی قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت.

سیدحسن نصرالله گفت: برخی از انفجارها در بیمارستان‌ها، بازار در مغازه‌ها و خانه‌ها رخ داد

دبیرکل حزب‌الله لبنان بیان داشت: دشمن با یک ابزار غیرنظامی نه‌تنها نیروهای حزب‌الله بلکه مردم عادی را نیز هدف قرار داد.

«سید حسن نصرالله» گفت: خودمان را برای سالگرد طوفان الاقصی آماده میکردم تا گزارش کاملی از این حادثه داشته باشم اما به هر حال آنچه طی دو روز گذشته رخ داد سیبب شد موضع گیری داشته باشم.

دبیرکل حزب الله با اشاره به دو موج انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان گفت: من از دولت، بخش پزشکی لبنان و همه کسانی که در مناطق مختلف لبنان خون اهدا کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: اتفاقی که دو روز پیش افتاد این بود که هزاران پیجر هدف قرار گرفته و منفجر شدند و دشمن از تمام خطوط قرمز عبور کرد و به هیچ چیز نه انسانی و نه اخلاقی اهمیت نداد. این انفجارها روی بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، بازارها، مغازه‌ها، اتومبیل‌ها و خانه‌ها تأثیر گذاشت که زنان و کودکان زیادی در آن‌ها حضور داشتند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان: دشمن می‌خواست در این دو روز حداقل ۵ هزار نفر را به شهادت برساند

لطف خدا بود که شماری از این دستگاه‌ها اصلا توزیع نشده بود و شماری از آنها هم دور از افراد بودند.

سید نصرالله با اشاره به انتقال برخی از مجروحان حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی به ایران گفت: در دو روز گذشته شاهد حماسه انسانی و اخلاقی در لبنان بودیم. از تیم‌های پزشکی ایران تشکر می‌کنم که یک هواپیما برای انتقال مجروحان فرستاد.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر