کد خبر: 200870
A

پلیس مالزی مدیران ارشد مرکز اسلامی را که در آن به کودکان تجاوز شده بود را دستگیر کرد/نجات ۴۰۰ کودک از تجاوز

مقامات مالزی روز پنجشنبه مدیر عامل و سایر مدیران ارشد یک مجموعه ترویج دین اسلام و آموزهای اسلامی را به اتهام اداره مجموعه‌ای از خیریه‌ها که در شعب آن کودکان مورد آزار جنسی و تجاوز قرار می‌گرفتند، دستگیر کردند.

پلیس مالزی مدیران ارشد مرکز اسلامی را که در آن به کودکان تجاوز شده بود را دستگیر کرد/نجات ۴۰۰ کودک از تجاوز

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مقامات مالزی روز پنجشنبه مدیر عامل و سایر مدیران ارشد یک هلدینگ اسلامی را به اتهام اداره مجموعه‌ای از خیریه‌ها که در شعب آن کودکان مورد آزار جنسی و تجاوز قرار می‌گرفتند، دستگیر کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ یورونیوز نوشت: نصیرالدین محدعلی، مدیرعامل هلدینگ خدمات و تجارت جهانی اخوان (GISB) که پلیس می‌گوید با یک فرقه مذهبی ممنوعه مرتبط است، به همراه ۱۸ مدیر دیگر آن در یورش صبح پنجشنبه به چهار ساختمان مسکونی در کوالالامپور، بازداشت شدند.

مدیرعامل این هلدینگ روز شنبه اتهامات مربوط به سوء استفاده گسترده در خانه‌های مراقبت از کودکان و نوجوانان را رد کرد و تنها به رخداد «یک یا دو» مورد لواط اذعان کرد.

پلیس هفته گذشته بیش از ۴۰۰ کودک و نوجوان را از خانه‌هایی تحت پوشش این هلدینگ اسلامی نجات داد. مقامات می‌گویند بسیاری از نجات‌یافته‌ها نشانه‌هایی از غفلت و همچنین آزار جسمی و جنسی داشتند.

گفته می‌شود، این هلدینگ اسلامی با فرقه مذهبی الارقم در ارتباط است که توسط دولت در سال ۱۹۹۴ به اتهام انتشار آموزه‌های انحرافی اسلامی غیرقانونی شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر