کد خبر: 200844
A

شرکت آیکوم ژاپن: ارسال بیسیم به حزب الله را تایید نمی کنیم/ این بیسیم ها برای ما نیست

شرکت آیکوم ژاپن در واکنش به انفجار بیسیم های حزب الله که برچسب این شرکت را دارد اعلام کرد: محصولات صادراتی ما تحت نظارت و فرآیند قانونی سخت‌گیرانه‌ی دولت قرار گرفته‌اند. نمی‌توانیم تایید کنیم که شرکت ما این محصولات را ارسال کرده ایم. این بیسیم ها برای ما نیست برخی رسانه ها اعلام کردند این احتمال وجود دارد که سرویس های جاسوسی اسرائیل در عملیات گسترده نفوذ با ایجاد شرکت های واسطه و یا جعلی با برچسب و لوگوهای فیک بیسیم ها و دیگر تجهیزات ارتباطی حزب الله و دیگر نیروهای مقاومت را تامین کرده اند

شرکت آیکوم ژاپن: ارسال بیسیم به حزب الله را تایید نمی کنیم/ این بیسیم ها برای ما نیست

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رویترز با انتشار گزارشی اعلام کرد که بر اساس تصاویر بی‌سیم‌های منفجرشده در لبنان، پنل داخلی آن‌ها با برچسب «آیکوم» بوده‌ که شرکتی مستقر در ژاپن است.

شرکت آیکوم ژاپن نیز در واکنش به این خبر گفت: در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر انفجار دستگاه‌های ارتباط بی‌سیم با نشان این شرکت در لبنان هستیم.  به محض دریافت اطلاعات به‌روزرسانی شده، آن را در وب‌سایت خود منتشر خواهیم کرد.

این شرکت افزود: نمی‌توانیم تایید کنیم که آیا شرکت ما محصول بی‌سیمی که با انفجارهای لبنان مرتبط است را ارسال کرده است یا خیر . محصولات صادراتی ما تحت نظارت و فرآیند قانونی سخت‌گیرانه‌ی دولت قرار گرفته‌اند.

دبیر ارشد کابینه ژاپن نیز بیان کرد:در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره انفجار تجهیزات ارتباطی شرکت ان‌ای‌سی در لبنان هستیم. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ برخی رسانه ها اعلام کردند این احتمال وجود دارد که سرویس های جاسوسی اسرائیل در عملیات گسترده نفوذ با ایجاد شرکت های واسطه و یا جعلی با برچسب و لوگوهای فیک  بیسیم ها و دیگر تجهیزات ارتباطی حزب الله و دیگر نیروهای مقاومت را تامین کرده اند 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر