کد خبر: 200755
A

واکنش اردوغان به انفجار پیجر‌های حزب‌الله/ گسترش جنگ توسط اسرائیل بسیار خطرناک است

رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه در تماس تلفنی با نخست‌وزیر لبنان، از انفجار پیجرها در این کشور که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعداد زیادی از شهروندان لبنانی شد، ابراز تأسف کرد.

واکنش اردوغان به انفجار پیجر‌های حزب‌الله/ گسترش جنگ توسط اسرائیل بسیار خطرناک است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز (چهارشنبه) با «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر لبنان به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

دفتر ریاست جمهوری ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که اردوغان در گفتگو با میقاتی، از انفجار پیجرها در لبنان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشور شد، ابراز تأسف کرد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وی همچنین تصریح کرد که تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای گسترش درگیری‌ها در منطقه بسیار خطرناک بوده و تلاش‌ها برای توقف تجاوزات اسرائیل ادامه خواهد یافت.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی لبنان روز سه‌شنبه گفته بود که چندین دستگاه پیجر که در دست شماری از نیروهای حزب‌الله و همچنین تعداد زیادی از مردم این کشور قرار داشت، منفجر شده است.

امروز همچنین «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین گفت: «انفجار پیجرها در لبنان منجر به تشدید تنش در منطقه شده و ممکن است اوضاع را در آنجا به حدی برساند که از کنترل خارج شود».

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر