کد خبر: 198509
A

لوفت‌هانزا تعلیق پروازهای خود به تهران و تل‌آویو را تا ۱۴ شهریور تمدید کرد

لوفت‌هانزا و شرکت‌های تابعه آن تعلیق پروازهای خود به تهران و تل‌آویو را تا روز چهارشنبه ۱۴ شهریور تمدید کردند. طبق اعلامیه لوفت‌هانزا، این شرکت هواپیمایی و شرکت‌های تابعه آن یعنی خطوط هوایی اتریش، و خطوط هوایی بروکسل همچنین پروازهای خود به بیروت را تا دوشنبه ٩ مهر تمدید کرده‌اند.

لوفت‌هانزا تعلیق پروازهای خود به تهران و تل‌آویو را تا ۱۴ شهریور تمدید کرد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛  لوفت‌هانزا و شرکت‌های تابعه آن تعلیق پروازهای خود به تهران و تل‌آویو را تا روز چهارشنبه ۱۴ شهریور تمدید کردند.

طبق اعلامیه لوفت‌هانزا، این شرکت هواپیمایی و شرکت‌های تابعه آن یعنی خطوط هوایی اتریش، و خطوط هوایی بروکسل همچنین پروازهای خود به بیروت را تا دوشنبه ٩ مهر تمدید کرده‌اند.

این در حالی است که لوفت‌هانزا و شرکت‌های تابعه آن پروازهای خود به امان (پایتخت اردن) و اربیل (کردستان عراق) را از روز سه‌شنبه ۶ شهریور از سر گرفته‌اند.

همچنین خطوط هوایی سوئیس، از دیگر شرکت‌های تابعه لوفت‌هانزا، اعلام کرد پروازهای خود به بیروت را روز ۱۰ به حالت تعلیق در آورده است.

با تداوم تنش‌ها میان  ایران و اسرائیل، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی پروازهای خود به خاورمیانه را به حالت تعلیق در آورده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر