کد خبر: 195639
A

ادعای "کانال ۱۲" اسرائیل: جنگ در "چندین جبهه" رخ می دهد

بر اساس گزارش رسانه‌ها، در پی تهدیدهای گسترده حمله به اسرائیل، تل‌آویو در انتظار حمله به خاک خود از "چندین جبهه"‌ است. گفته شده سامانه موقعیت‌یابی جهانی (GPS) نیز در برخی مناطق در اسرائیل مختل شده است.

ادعای  "کانال ۱۲" اسرائیل: جنگ در "چندین جبهه" رخ می دهد

طبق گزارش شبکه تلویزیونی "کانال ۱۲" اسرائیل، انتظار می‌رود تهدید‌ به حملاتی که از سوی جمهوری اسلامی و شبه‌نظامیان حزب‌الله لبنان صورت گرفته "در چندین جبهه" انجام شود.

کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی مدعی شد: همچنین گمان می‌رود که شبه‌نطامیان حوثی در یمن و همچنین نیروهای شبه‌نظامی تحت حمایت تهران در عراق و سوریه نیز اسرائیل را در جبهه‌های مختلف، مورد حمله قرار دهند.

اختلال سامانه GPS در اسرائیل

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ دویچه وله نوشت: استفاده از سامانه موقعیت‌یابی جهانی "GPS" نیز در برخی نقاط در اسرائیل مختل شده است.

به گفته منابع خبری، کاربران خبر داده‌اند که دسترسی به این سیستم نه تنها در مناطق نزدیک مرز با لبنان مورد اختلال قرار گرفته است، بلکه همچنین در نقاط پرجمعیت در مناطق مرکزی کشور هم مختل شده است.

ظاهرا ایجاد این اختلالات در ارتباط با حملات احتمالی پهپادی است؛ به این خاطر که هواپیماهای بدون سرنشین نیز از سیستم GPS برای یافتن هدف خود استفاده می‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر