کد خبر: 195628
A

اف ۱۶ های اوکراین آمدند+فیلم

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان اف ۱۶ در آسمان اوکراین به پرواز درآمد تا زلنسکی بتواند از این سلاح برتری هوایی در جنگ با روسیه بهره ببرد. بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اکانت رسمی رییس جمهور اوکراین فیلمی از مراسم رسمی تحویل گرفتن جنگنده های اف 16 و حضور آن در خاک این کشور را منتشر کرد.

اف ۱۶ های اوکراین آمدند+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  بالاخره پس از کش و قوس های فراوان  اف ۱۶ در آسمان اوکراین به پرواز درآمد تا زلنسکی بتواند از این سلاح برتری هوایی در جنگ با روسیه بهره ببرد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اکانت رسمی رییس جمهور اوکراین  فیلمی از مراسم رسمی تحویل گرفتن جنگنده های اف 16 و حضور آن در خاک این کشور را منتشر کرد.

دو نکته مهم درمورد F۱۶ های تحویلی

هر چند نسخه های تحویلی نسخه های به روز از فالکن نبودند اما سعی شده به روز تحویل شوند!

در زیر جایگاه های جنگنده های تحویلی موشک های رادار فعال Aim120 آمرام،گرمایاب سایدواندر و البته یک مجموعه هشدار دهنده موشک و اقدامات متقابل PIDS+ ساخت اسرائیل که قبلا در اختیار نیرو های هوایی نروژ،دانمارک و... قرار گرفته بودند دیده می‌شود.

و اما مورد دیگر وجود نورافکن ۴۵۰ واتی در جلوی بدنه و پایین کابین F16 های تحویلی است که مشابه نمونه F16 های نروژی می‌باشد که خود نشان دهنده منشا اهدا این سری از این جنگنده به اوکراین است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر