کد خبر: 191935
A

حامی مالی حزب دموکرات: بایدن از انتخابات کنار بکشد

هستینگز، مدیرعامل نتفلیکس: بایدن کناره گیری کند تا به یک رهبر قدرتمند دموکرات اجازه دهد ترامپ را شکست دهد. هستینگز جزو اولین حامیان مالی حزب دموکرات است که علنا درباره کناره‌گیری بایدن از انتخابات حرف می‌زند.

حامی مالی حزب دموکرات: بایدن از انتخابات کنار بکشد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رید هستینگز مدیرعامل نتفلیکس که یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی حزب دموکرات است، کناره‌گیری جو بایدن از انتخابات ریاست جمهوری را خواستار شد

«بایدن کناره گیری کند تا به یک رهبر قدرتمند دموکرات اجازه دهد ترامپ را شکست دهد». این حرف را هستینگز در مصاحبه با نیویورک تایمز بیان کرد.در شرایطی که عملکرد بایدن در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با دونالد ترامپ باعث تشدید جنجال‌ها درباره توان جسمی و ذهنی رئیس‌جمهور آمریکا شده است، یکی از حامیان مالی بزرگ دموکرات‌ها هم در این باره اظهارنظر کرد.هستینگز جزو اولین حامیان مالی حزب دموکرات است که علنا درباره کناره‌گیری بایدن از انتخابات حرف می‌زند.

اولین مناظره تلویزیونی بایدن و ترامپ، روز پنجشنبه به میزبانی سی‌ان‌ان برگزار شد. طبق نظرسنجی این شبکه، دو سوم از بینندگان مناظره گفتند که ترامپ در مناظره پیروز شده است.بلومبرگ پیشتر گزارش داد که ده‌ها نماینده دموکرات قرار است نامه ای را امضا کنند و از بایدن خواستار کناره گیری از انتخابات شوند. این رسانه آمریکایی نوشت، آن‌ها می‌ترسند ادامه نامزدی رئیس‌جمهور 81 ساله منجر به ریاست جمهوری ترامپ شود.طبق گزارش نیویورک تایمز، «بسیاری از حامیان مالی حزب دموکرات، به صورت خصوصی می‌گویند که بایدن باید از انتخابات کنار برود».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر