کد خبر: 191065
A

کانال ۱۲ اسرائیل: اسرائیل در حال استقرار نیروهایش در مرزهای با لبنان است

کانال دوازده تلویزیون اسرائیل از صدور فرمانی از سطح سیاسی اسرائیل با موافقت ارتش اسرائیل برای آغاز حرکت نیروهای اسرائیلی به سمت جبهه شمالی و انتقال سربازان و افسرانی از جبهه جنوبی به شمالی به منظور هرگونه جنگ احتمالی با حزب الله لبنان پرده برداشت.

کانال ۱۲ اسرائیل: اسرائیل در حال استقرار نیروهایش در مرزهای با لبنان است

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کانال دوازده تلویزیون اسرائیل از صدور فرمانی از سطح سیاسی اسرائیل با موافقت ارتش اسرائیل برای آغاز حرکت نیروهای اسرائیلی به سمت جبهه شمالی و انتقال سربازان و افسرانی از جبهه جنوبی به شمالی به منظور هرگونه جنگ احتمالی با حزب الله لبنان پرده برداشت.

وبسایت اماراتی ارم نیوز با اشاره به این موضوع، به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل آورده است: این اقدام پس از ناکامی در دستیابی به توافقی سیاسی که زمینه بازگشت ساکنان اسرائیل به شهرک‌های محل سکونت خود را فراهم آورد، صورت گرفته است.

براساس این گزارش، این ساکنان بیش از هشت ماه پیش به دلیل تنش در مرزهای با لبنان از اماکن محل سکونت خود در اسرائیل فرار کردند.

این کانال آورده است: انتقال نیروهای اسرائیلی از جبهه جنوبی به شمالی در چارچوب انتقال به مرحله سوم جنگ غزه و پس از آن صورت گرفته است.

با این حال تلویزیون اسرائیل اعلام کرده است که هنوز زمان اقدام نظامی مشخص نشده است و رفتن ارتش اسرائیل به جنگ با لبنان با تحولات جنگ در غزه و روند تشدید اوضاع با حزب الله لبنان و همچنین عدم دستیابی به توافقی در این باره بستگی دارد.

منبع: شفقنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر