کد خبر: 181998
A

ارتش اسرائیل برای آمادگی در «جنگ احتمالی» در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد

ارتش اسرائیل به تازگی یک رزمایش تدارکاتی برگزار کرد که بخشی از آماده شدن نیرو‌های اسرائیلی برای حمله زمینی احتمالی به لبنان است. به گزارش «تایمز اسرائیل» ارتش اسرائیل می‌گوید در این رزمایش، نیرو‌ها تحویل تجهیزات، آب، سوخت و مهمات به نیرو‌ها در لبنان و در حالت جنگ را تمرین کردند.

ارتش اسرائیل برای آمادگی در «جنگ احتمالی» در جنوب لبنان رزمایش برگزار کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ارتش اسرائیل به تازگی یک رزمایش تدارکاتی برگزار کرد که بخشی از آماده شدن نیروهای اسرائیلی برای حمله زمینی احتمالی به لبنان است.

از زمان حمله نظامی اسرائیل به غزه، گروه حزب‌الله لبنان  راکت‌هایی را به شمال اسرائیل شلیک کرده که پاسخ نظامی اسرائیل را در پی داشته است.

به گزارش «تایمز اسرائیل» ارتش اسرائیل می‌گوید در این رزمایش، نیروها تحویل تجهیزات، آب، سوخت و مهمات به نیروها در لبنان و در حالت جنگ را تمرین کردند.

ارتش اسرائیل می‌گوید این رزمایش شامل «بارگیری و تخلیه تجهیزات از هواپیماهای نیروی هوایی و انتقال تجهیزات با استفاده از وسایل نقلیه روی زمین» به خطوط مقدم بود.

ارتش اسرائیل این رزمایش را هم‌زمان با انجام عملیات نظامی در نوار غزه انجام داده است.

وزیر دفاع اسرائیل، یوآف گالانت، پیشتر گفته است اسرائیل در پاسخ به حملات روزانه حزب‌الله به شمال اسرائیل، حملات خود را به این گروه حتی با وجود آتش‌بس موقت احتمالی در نوار غزه، افزایش می‌دهد.

 

او گفت حزب‌الله «قادر به یافتن جایگزین برای فرماندهانی که در حال حذف آنها هستیم، نیست.»

 

پیش‌تر خبرگزاری رویترز گزارش داده بود که آموس هاشتاین، فرستاده ویژه آمریکا، روز دوشنبه ۱۴ اسفند در بیروت با هشدار در مورد خطر تشدید درگیری‌ها در منطقه، گفت که آتش‌بس غزه الزاما باعث پایان خصومت‌ها در مرز جنوبی لبنان نمی‌شود.

 

او با هدف کاهش تنش در مرزهای لبنان و اسرائیل به لبنان سفر کرده بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر