کد خبر: 173678
A

شکایت سربازان ذخیره ارتش اسرائیل بابت از دست دادن مشاغل‌شان در پی جنگ غزه

روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی از نشستی در کنست با حضور نیروهای ذخیره «خشمگین» اسرائیلی خبر داد که اعلام کردند کسب و کارهای خصوصی آنها به دلیل جنگ غزه و کمبود کمک‌های دولتی در حال از بین رفتن است.

شکایت سربازان ذخیره ارتش اسرائیل بابت از دست دادن مشاغل‌شان در پی جنگ غزه

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی نوشت: کمیته مالی کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) با سربازان ذخیره اسرائیلی دیدار کرد تا در مورد عواقب جنگ جاری در غزه که ضربه شدیدی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده‌است، گفت‌وگو کند.

لئور موشایف، سرباز ذخیره ارتش که تا چند روز پیش در محله الشجاعیه در شمال نوار غزه می‌جنگید، گفت که شرکت وی سقوط کرده‌است.

وی به اعضای کنست گفت: وضعیت من فاجعه بار است. هر روز که بیرون می‌روم، نمی‌دانم روزم را چگونه به پایان می‌رسانم. می‌ترسم از کارت اعتباری خود برای خرید شیر خشک برای دخترم استفاده کنم.

این سرباز به کمیته کنست گفت: من یک شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) هم دریافت نکردم. یخچال خالی است. هیچ کمکی دریافت نکردم. من هر روز جانم را به خطر می‌اندازم. گلوله‌ها از روی سرم عبور می‌کنند. من برای محافظت از شما و همه، جان خود را به خطر می‌اندازم.

وی خطاب به نمایندگان ادامه داد: اینجا کسی هست که یخچالش خالی باشد، کدام یک از شما حقوق نگرفته‌است؟

این سرباز اسرائیلی ادامه داد: ما روز اول جنگ همه چیز را رها کردیم، خانواده و شغلمان را رها کردیم و رفتیم. من به غزه رفتم و برادرم به شمال رفت که شاهد تنش و تبادل گلوله و موشک با حزب‌الله است.

وقتی یکی از نمایندگان سازمان مالیات از او پرسید که چرا درخواست کمک نکرده‌است، وی گفت که اجازه ندارد تلفن همراه را به غزه ببرد.

پس از حملات ناگهانی حماس در هفت اکتبر، ارتش رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره را فراخواند.

در این راستا، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرده که تعداد کشته‌شدگان ارتش از آغاز جنگ غزه به ۴۹۱ نفر و تعداد کشته‌شدگان از آغاز عملیات زمینی به ۱۵۸ نفر رسیده‌است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر