کد خبر: 171187
A

با وجود از سرگیری درگیری‌ها، مذاکرات بر سر آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها ادامه دارد

یک منبع آگاه به سی ان ان گفت، به رغم از سرگیری‌ نبردها میان اسرائیل و حماس در غزه پس از هفت روز آتش‌بس، مذاکرات بر سر آزادی گروگان‌ها همچنان ادامه دارد.

با وجود از سرگیری درگیری‌ها، مذاکرات بر سر آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها ادامه دارد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یک منبع آگاه به سی ان ان گفت، به رغم از سرگیری‌ نبردها میان اسرائیل و حماس در غزه پس از هفت روز آتش‌بس، مذاکرات بر سر آزادی گروگان‌ها همچنان ادامه دارد.

بنابر گزارش دیده بان ایران، یورونیوز به نقل از سی ان ان نوشت؛ یک ساعت پس از انقضای آتش‌بس تمدید شده که ساعت ۷ صبح به وقت محلی پایان یافت، هیچ یک از طرف‌های اصلی درگیری و میانجیان قطری، مصری و آمریکایی رسما شکست مذاکرات جاری بر سر آزادی گروگان‌ها را اعلام نکرده بودند. 

از سوی دیگر، در همین راستا یک منبع آگاه نیز به خبرگزاری فرانسه گفت که مذاکرات بر سر آتش بس در غزه با میانجی‌گری قطر و مصر با وجود از سرگیری درگیری‌ها ادامه دارد.

بر اساس شرایط توافق قبلی، انتظار می‌رفت که حماس هشتمین فهرست گروگان‌ها شامل ۱۰ زن و کودک را برای آزادی در روز جمعه در ازای یک روز تمدید مجدد آتش‌بس اعلام کند.

به گزارش سی‌ان‌ان، اسرائیل هشدار داده بود که پس از پایان مرحله فعلی آزادی گروگان‌ها، عملیات نظامی تمام عیار علیه حماس از سر گرفته خواهد شد.

این در حالیست که به ادعای سی‌ان‌ان، مقامات آمریکایی گفته‌اند که مذاکرات برای آزادی گروگان‌های باقی مانده ادامه خواهد یافت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر