کد خبر: 168575
A

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران همچنان مشغول تحریک گروه‌های نیابتی خود علیه اسرائیل است

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل روز جمعه مدعی شد: "ایران همچنان به «فعالیت‌های منفی نفوذی» خود ادامه می‌دهد و نیروهای نیابتی علیه اسرائیل را تحریک می‌کند."

سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران همچنان مشغول تحریک گروه‌های نیابتی خود علیه اسرائیل است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل روز جمعه مدعی شد ایران همچنان به «فعالیت‌های منفی نفوذی» خود ادامه می‌دهد و نیروهای نیابتی علیه اسرائیل را تحریک می‌کند.

دریابان دانیل هگاری مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران برای نیروهای نیابتی خود، «سلاح می‌فرستد همانگونه که در همکاری با روسیه علیه اوکراین، و در یمن و عراق علیه نیروهای آمریکایی اقدام کرده، می‌کوشد علیه اسرائیل اقدام کند و در تلاش است تا ما را از جنگ در غزه منحرف کند.»

او افزود که اما «ما همچنان بر پیشرفت (در اهداف جنگ) در غزه، متلاشی کردن حماس و بازگرداندن ربوده‌شدگان خود متمرکز هستیم.»

او همچنین گفت سطح آمادگی ارتش اسرائیل در شمال (در مرز با لبنان) بالاست و به هر حمله‌ای امروز و در روزهای آینده از این منطقه پاسخ خواهیم داد.

رسانه‌های اسرائیل سخنان او را پیامی به حزب‌الله لبنان نامیدند. روز جمعه در پی اصابت یک خمپاره از لبنان به یک مقر ارتش اسرائیل در بخش جلیله در شمال اسرائیل، ارتش اسرائیل به مبدأ شلیک خمپاره در جنوب لبنان حمله کرد.

وزیر دفاع فرانسه روز پنجشنبه گفته بود که گسترش جنگ به لبنان عواقب سختی برای این کشور خواهد داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر