کد خبر: 168478
A

پیشنهاد تازه اسرائیل؛ اجازه انتقال نیروهای حماس به هر نقطه در دنیا و توقف علمیات نظامی در ازای آزادی گروگان ها

اسرائیل در حال بحث درباره امکان اجازه دادن به رهبران حماس از جمله شاخه نظامی آن برای خروج آزادانه از نوار غزه در ازای آزادی همه گروگان ها است.

پیشنهاد تازه اسرائیل؛ اجازه انتقال نیروهای حماس به هر نقطه در دنیا و توقف علمیات نظامی در ازای آزادی گروگان ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه اسرائیلی یدیعوت در گزارشی نوشت: اسرائیل در حال بحث درباره امکان اجازه دادن به رهبران حماس از جمله شاخه نظامی آن برای خروج آزادانه از نوار غزه در ازای آزادی همه گروگان ها است.

این روزنامه اسرائیلی مدعی شد: این امر باعث می‌شود که جنگ در مدت کوتاهی پایان یابد و در عین حال اعلام کند که اهداف اعلام شده برای از بین بردن زیرساخت‌های گروه در محاصره محقق شده است.»

 بنابر گزارش دیده بان ایران؛ یدیعوت آحارونوت نوشت: انحلال فیزیکی تمام پرسنل و زیرساخت های حماس در نوار غزه به عنوان بخشی از عملیات نظامی کنونی سال ها طول خواهد کشید و مهمتر از همه، خسارات سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران, یدیعوت آحارونوت در همین گزارش خاطرنشان کرد: این مدل در بیروت در جریان جنگ سال 1982 اجرا شد، در آن سال یاسر عرفات در پی عملیات صلح الجلیل و اشغال پایتخت لبنان توسط ارتش اسرائیل عازم تونس شد.

این موضوع در هفته های اخیر در رسانه ها مطرح شد و از آن زمان تا به حال زمان پیشرفت داشته و در چندین مجامع ارشد و ضروری در اسرائیل با حضور نخست وزیر مورد بحث قرار گرفته و نتانیاهو علاقه زیادی به آن ابراز کرده است.

خروج حماس از نوار اجازه استقرار رژیم دیگری را می دهد و ظاهراً به اشغال کامل غزه توسط اسرائیل نیاز نخواهد همچنین امکان ادامه این جنگ ممکن است به قیمت جان سربازان ارتش اسرائیل تمام شود و در زمان گران تمام شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ این روزنامه اسرائیلی مدعی شده؛ در این طرح باید تونل های ترور، کارخانه های تولید نظامی و موشک ها باید ناپدید شوند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر