کد خبر: 168002
A

ادامه درگیری‌ها در مرز اسرائیل با لبنان

منابع خبری از ادامه درگیری‌ها در مرز اسرائیل با لبنان خبر می‌دهند. ارتش اسرائیل اعلام کرد که چند موشک ضد تانک و خمپاره از سوی لبنان به سوی اسرائیل شلیک شده است و مواضع نظامی در امتداد مرز نیز هدف حمله قرار گرفته‌اند. بنا به اعلام ارتش اسرائیل، گلوله‌های شلیک شده به مناطق باز اصابت کرده‌اند.

ادامه درگیری‌ها در مرز اسرائیل با لبنان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ منابع خبری از ادامه درگیری‌ها در مرز اسرائیل با لبنان خبر می‌دهند. ارتش اسرائیل اعلام کرد که چند موشک ضد تانک و خمپاره از سوی لبنان به سوی اسرائیل شلیک شده است و مواضع نظامی در امتداد مرز نیز هدف حمله قرار گرفته‌اند. بنا به اعلام ارتش اسرائیل، گلوله‌های شلیک شده به مناطق باز اصابت کرده‌اند.

ارتش اسرائیل می‌گوید در پاسخ به این حملات، به تاسیسات نظامی گروه حزب الله لبنان حمله کرده است.

پیش از این تلویزیون المنار خبر داده بود که اسرائیل چند نقطه واقع در امتداد منطقه غربی مرز با لبنان را گلوله‌باران کرده است. ارتش اسرائیل ساعاتی پیش با اعلام خبر شلیک خمپاره‌ و موشک‌های هدایت‌شونده ضد تانک از سوی لبنان به سمت مواضع نظامی و شهرها در مرز با اسرائیل، گفته بود که این حملات را با گلوله‌باران پاسخ خواهد داد.

صفحه رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل به فارسی در شبکه اجتماعی اکس ساعاتی پیش اعلام کرده بود که یک پهپاد ارتش اسرائیل، "تیم تروریستی که قصد شلیک موشک‌های ضد تانک از خاک لبنان به سمت اسرائیل را داشتند" منهدم کرده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر