کد خبر: 167996
A

وزیر دفاع اسرائیل: جنگ با حماس وارد مرحله جدیدی شده است

یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که با تشدید بمباران‌ها در نوار غزه، جنگ با حماس «وارد مرحله جدیدی» شده است. در بیانیه‌ای که از سوی دفتر او منتشر شد، آمده است که عملیات نظامی در نوار غزه «تا زمانی که دستور جدیدی صادر نشود ادامه خواهد داشت».

وزیر دفاع اسرائیل: جنگ با حماس وارد مرحله جدیدی شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که با تشدید بمباران‌ها در نوار غزه، جنگ با حماس «وارد مرحله جدیدی» شده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ در بیانیه‌ای که از سوی دفتر او منتشر شد، آمده است که عملیات نظامی در نوار غزه «تا زمانی که دستور جدیدی صادر نشود ادامه خواهد داشت».

او اعلام کرد: «ما وارد مرحله جدیدی از جنگ شده‌ایم. شب گذشته زمین غزه لرزید؛ زیرا ما هم در روی زمین و هم به زیر آن حمله کردیم و به عوامل تروریستی از همه رده‌ها، در همه جا حمله کردیم. دستورات به نیروها روشن است: عملیات تا دستور جدید ادامه خواهد داشت.»

در ادامه بیانیه آمده است: «در دیگر مناطق، ما برای دفاع از شهروندان اسرائیلی و حفظ امنیت آنها آماده‌ایم و این کار را در مناطق شمالی، مرکزی و همه جا انجام می‌دهیم.»

بیانیه دفتر گالانت پس از دیدار او با مقامات ارشد امنیتی اسرائیل، از جمله رؤسای ارتش اسرائیل، آژانس امنیت اسرائیل (شین‌بت) و سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) منتشر شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر