کد خبر: 166607
A

درخواست۳۰ تن ازاعضای مجلس نمایندگان برای از سرگیری پروازها میان اسرائیل و ایالات متحده

۳۰ تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه به مدیران شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی که پروازهای خود به اسرائیل و از اسرائیل را به دلیل نگرانی امنیتی ناشی از جنگ اسرائیل و حماس به حالت تعلیق درآوردند، خواستند در اسرع وقت پروازهای مسیرهای همیشگی میان تل‌آویو با شهرهای بزرگ آمریکا را از سربگیرند.

درخواست۳۰ تن ازاعضای مجلس نمایندگان برای از سرگیری پروازها میان اسرائیل و ایالات متحده

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رویترز نوشت: ۳۰ تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا جمعه ۲۱ مهر با ارسال نامه به مدیران شرکت‌های هواپیمایی آمریکایی که پروازهای خود به اسرائیل و از اسرائیل را به دلیل نگرانی امنیتی ناشی از جنگ اسرائیل و حماس به حالت تعلیق درآوردند، خواستند در اسرع وقت پروازهای مسیرهای همیشگی میان تل‌آویو با شهرهای بزرگ آمریکا را از سربگیرند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رویترز نوشت، امضاکنندگان نامه به مدیران شرکت‌های هوایی نوشتند «شما در همه‌گیری کووید-۱۹ به مردم آمریکا کمک کردید، و گرچه وضعیت کنونی منحصربه فرد است، اما تأثیرات آن بر آمریکایی‌ها و متحدین ما دلخراش است و آن‌ها مستحق حمایت بی‎‌دریغ ما هستند».

این نامه‌ها از جمله خطاب به آمریکن ایرلاینز، دلتا ایرلاینز و یونایتد ایرلاینز فرستاده شد. دبی واسرمن شولتز، یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان مبتکر ارسال این نامه بود که ۲۹ تن دیگر از همکاران او در کنگره نیز از آن حمایت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر