کد خبر: 165818
A

آمریکا: به تحریم‌های موشکی ایران ادامه می‌دهیم

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره تمدید تحریم های تسلیحاتی افزود: ما همچنان ابزار لازم برای هدف قرار دادن گسترش تسلیحات نظامی از سوی ایران مانند موشک و پهپاد را در اختیار داریم.

آمریکا: به تحریم‌های موشکی ایران ادامه می‌دهیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره تمدید تحریم های تسلیحاتی افزود: ما همچنان ابزار لازم برای هدف قرار دادن گسترش تسلیحات نظامی از سوی ایران مانند موشک و پهپاد را در اختیار داریم.

این مقام وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: ما علاوه بر قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل ابزار دیگر مانند تحریم ها، کنترل صادراتی و ارتباطات دوجانبه و چند جانبه را در اختیار داریم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد: ما به استفاده از اختیارات تحریمی خود برای مسئول ساختن حکومت ایران ادامه خواهیم داد.

پاتل در خصوص ارسال تسلیحات ادعایی ضبط شده ایران از سوی آمریکا و انتقال آنها به اوکراین گفت: ما به بررسی و نظارت بر اوضاع ادامه خواهیم داد.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: این اولین باری نیست که ما دارایی های ایران را مسدود کرده ایم.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان اعلام کرد: واشنگتن به استفاده از اختیارات تحریمی خود علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر