کد خبر: 163168
A

دادستان کل نیویورک: ترامپ ثروت خود را ۲.۲ میلیارد دلار افزایش داده است

«لتیشا جیمز»، دادستان کل نیویورک اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا، دارایی خالص خود را 2.2 میلیارد دلار افزایش داده است.

دادستان کل نیویورک: ترامپ ثروت خود را ۲.۲ میلیارد دلار افزایش داده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «لتیشا جیمز»، دادستان کل نیویورک اعلام کرد که «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق آمریکا، دارایی خالص خود را 2.2 میلیارد دلار افزایش داده است.

 این ادعا به عنوان بخشی از شکایت علیه ترامپ، سازمان ترامپ و دو تن از پسران رئیس جمهور سابق به اتهام کلاهبرداری مطرح شد.

دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ در حال حاضر معاونان اجرایی در سازمان ترامپ هستند و نقش‌های برجسته ای به عنوان بازوی تجاری پدرشان ایفا می کنند. نام ایوانکا ترامپ هم پیشتر در این شکایتتامه وجود داشت اما قاضی استیناف ایالت بعداً نام او را حذف کرد.

ادعا می‌شود که ترامپ بین سال‌های 2011 تا 2021 صدها میلیون دلار دارایی خالص خود را افزایش داده است. در سال 2014، جیمز ترامپ را متهم کرد که دارایی خالص خود را تا 2.225 میلیارد دلار افزایش داده است.

جیمز نوشت: « این فقط نوک کوه یخ فریب بسیار بزرگتری است که ما آماده افشای آن در محاکمه هستیم؛ امری که می تواند موجب برداشت میلیاردها دلار از دارایی خالص ترامپ شود، اسناد موجود به حد کافی است که به دادگاه اجازه دهد در این مورد تصمیم گیری کند.»

بر اساس این شکایت، شرکت ترامپ به اشتباه ارزش دارایی‌های خود را برای پرداخت مالیات کمتر و بهبود پوشش بیمه‌ای خود کاهش و افزایش داده است. جیمز به دنبال اعمال جریمه‌هایی بالغ بر 250 میلیون دلار است، علاوه بر این، ترامپ و فرزندانش را از فعالیت به عنوان مسئول یا مدیر در شرکت های ثبت شده یا دارای مجوز در نیویورک منع می کند.

«سازمان ترامپ» شرکتی فعال در زمینه املاک و مستغلات است.

منبع: آرتی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر