چگونه بازدید و تعامل استوری اینستاگرام را افزایش دهیم؟
این حس را می شناسید؟ شما زمان زیادی را صرف ضبط و ویرایش استوری های خودتان در اینستاگرام کرده اید، اما افراد کمی آن ها را تماشا می کنند؟ افزایش بازدید در استوری های اینستاگرام یک هنر است که هر کسی از پس انجام آن بر نخواهد آمد. با این حال اگر تلاش کنید و هدف خودتان را روی ترفندهای افزایش تعامل استوری اینستاگرام بگذارید، مطمئن باشید که به نتیجه بسیار خوبی نیز خواهید رسید
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ این حس را می شناسید؟ شما زمان زیادی را صرف ضبط و ویرایش استوری های خودتان در اینستاگرام کرده اید، اما افراد کمی آن ها را تماشا می کنند؟ افزایش بازدید در استوری های اینستاگرام یک هنر است که هر کسی از پس انجام آن بر نخواهد آمد. با این حال اگر تلاش کنید و هدف خودتان را روی ترفندهای افزایش تعامل استوری اینستاگرام بگذارید، مطمئن باشید که به نتیجه بسیار خوبی نیز خواهید رسید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با بهترین رازهای افزایش بازدید و تعامل در استوری های اینستاگرام آشنا کنیم.
دلیل بازدید کم در استوری ها چیست؟
بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعالیت می کنند، از اینکه استوری های آن ها بازدید و تعامل کمی دارد بسیار شکایت می کنند. با وجود رقابت و استوری های متعددی که روزانه منتشر می شوند، باید بدانید که داشتن بازدید بسیار خوب برای استوری اینستاگرام اصلا ساده نیست. حتی سازندگان با تجربه ویدیو و استوری های اینستاگرام نیز ممکن است با این مشکل مواجه شوند. دلایل زیادی برای کاهش بازدید استوری اینستاگرام وجود دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.
- شما به ندرت و در روزهای تصادفی استوری اینستاگرام را منتشر می کنید. از این رو الگوریتم های جدید اینستاگرام شما را به پشت صف استوری ها سوق می دهند. بنابراین، ممکن است فالوورهای شما این استوری ها را مشاهده نکنند.
- شما مواقعی پست می گذارید که فالوورهای شما در اینستاگرام حضور ندارند. بنابراین، استوری های شما نمی توانند در اولویت اول لیست استوری های مخاطبان شما باشند.
- شما محتوایی را به عنوان استوری انتشار می دهید که دنبال کنندگان آن را جالب یا مرتبط نمی دانند. از این رو استوری های شما نمی توانند به اندازه ای که باید یا شاید جلب توجه کنند.
- ممکن است برخی از افراد به صورت ناشناس استوری های اینستاگرام را تماشا کنند. به عنوان مثال از طریق حساب های دیگر اینستاگرام، استوری شما را مشاهده می کنند.
شما با کمک خرید فالوور ایرانی میتوانید مخاطبان پیج خود را افزایش دهید و شاهد رشد بازدید و تعامل در پیج اینستاگرامتان باشید.
روش های افزایش تعامل در استوری های اینستاگرام
افزایش تعامل استوری اینستاگرام و بازدید می تواند تاثیر بسیار زیادی روی فروش و درآمدزایی داشته باشد. بنابراین، اگر یک کسب و کار موفق در اینستاگرام دارید، به شما حق می دهیم که نگران افزایش بازدید تعامل اینستاگرام باشید. رقابت در اینستاگرام بسیار پر رنگ است و این شما هستید که با کمی بررسی و دقت، می توانید بازدید استوری های اینستاگرام را افزایش دهید و به نتیجه بسیار عالی در این زمینه برسید. در ادامه شما را با مهم ترین روش های افزایش بازدید و تعامل استوری اینستاگرام آشنا می کنیم.
استفاده از برچسب مکانی
یکی از رازهای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، اضافه کردن برچسب مکانی روی استوری است. احتمالا شما تا به حال استوری هایی را دیده اید که روی آن ها موقعیت مکانی درج می شود. راه های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها برای اضافه کردن برچسب مکانی کمک بگیرید. می توانید پشت صحنه محلی که هستید را به عنوان مکان مورد نظر خودتان در نظر بگیرید یا اینکه محل رستوران خودتان را درج کنید. این اتفاق می تواند کنجکاوی افراد را در مورد مکان شما برطرف کند. علاوه بر این، افرادی که مکان مورد نظر را در اینستاگرام جستجو می کنند، می توانند استوری شما را نیز مشاهده کنند.
استفاده از هشتگ
یکی دیگر از بهترین رازهای افزایش بازدید و تعامل در استوری های اینستاگرام، استفاده از هشتگ است. هشتگ ها در شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارند و می توانند سطح دسترسی محتوای شما را چندین برابر افزایش دهند. شاید تا به حال از هشتگ ها برای کپشن و محتواهای خودتان استفاده کرده باشید، اما ندانید که همین هشتگ ها تا چه اندازه برای استوری های شما مهم هستند. افزودن هشتگ های مرتبط می تواند تاثیر بسیار زیادی روی افزایش بازدید استوری های اینستاگرام داشته باشید. به گونه ای که اگر کاربران هشتگ خاصی را جستجو کنند و روی آن کلیک نمایند، استوری هایی در نتایج ظاهر می شوند که یکی از آن ها استوری شما است. فقط فراموش نکنید که به جای شلوغ کردن استوری خودتان با هشتگ های زیاد، از چند هشتگ هدفمند و معنادار استفاده کنید.
برای افزایش تعامل در استوری های اینستاگرام و افزایش بازدید کنندگان خرید لایک برای استوری یک روش کاربردی و مناسب میباشد که با بهره گیری از آن نتایج مثبتی را میتوانید برای آمار استوری هایتان رقم بزنید.
استفاده از استیکرهای تعاملی
یکی از بهترین راه های افزایش تعامل استوری اینستاگرام، استفاده از استیکرهای تعاملی است. این استیکرها می توانند تاثیر بسیار زیادی روی تعامل مخاطبان با پیج شما داشته باشند و در واقع محبوبیت برند شما را نشان می دهند. می توانید دسته از برچسب های تعاملی مختلف مانند نظرسنجی ها، آزمون ها، برچسب های سوال و ... را برای افزایش دسترسی و تعامل خودتان استفاده نمایید و مخاطبان خودتان را تشویق کنید تا در ان ها شرکت نمایند. اگر از مخاطبان نظر بخواهید، آن ها علاقه بسیار بیشتری برای ارتباط گرفتن با استوری های شما پیدا می کنند. این موضوع در نهایت به کیفیت برند و کسب و کار شما کمک شایانی خواهد کرد.
پایبندی به یک برنامه ریزی منظم برای انتشار استوری اینستاگرام
مهم نیست که روی کدام یک از پلتفرم های رسانه اجتماعی تمرکز می کنید، یک برنامه مناسب برای انتشار استوری های اینستاگرام می تواند برای شناخت بهتر و شهرت برند شما معجزه کند. یک تقویم مناسب برای انتشار استوری های اینستاگرام، بزرگ ترین سرمایه گذاری شما است. برنامه ای که برای انتشار استوری های اینستاگرام در نظر می گیرید، احتمالا بر اساس اینکه چه کسی به عنوان مخاطب شما استوری های شما را دنبال می کند، متفاوت است. به علاوه اینکه باید واقع بین باشید و با پایبندی به یک زمان بندی واضح برای انتشار استوری های اینستاگرام، به مخاطب این احساس را بدهید که می توانند روی شما حساب باز کنند. با ایجاد احساس قابل پیش بینی در مخاطب، مردم می دانند که از حساب شما چه انتظاری دارند. اگر نمی توانید برای انتشار روزانه استوری متعهد شوید، حداقل هر 3 یا 4 هفته یکبار، استوری منتشر کنید. این کار می تواند تاثیر زیادی روی افزایش تعامل استوری اینستاگرام داشته باشد.
یک روش بسیار ساده و میانبر برای افزایش بازدید استوری های شما وجود دارد؛ خرید ویو استوری ارزان و واقعی راه حل جذابی برای رشد آمار بازدید های استوری های شما است.
انتشار منظم استوری، بدون سکوت!
یکی از مهم ترین رازهای افزایش تعامل و بازدید در استوری اینستاگرام، انتشار منظم استوری ها است. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود افراد و برندها به هدف خودشان دست پیدا نکنند، این است که استوری های خود را به صورت منظم منتشر نمی کنند. این ماهیت شبکه های اجتماعی و مخاطبین آن ها است که علاقه زیادی به نظم و انضباط دارند و همواره به دنبال یک قانون خاص برای بازدید هستند. حتما استوری های خودتان را به صورت منظم منتشر کنید. حتی اگر روزانه 1 یا 2 عدد استوری منتشر می کنید، حتما این کار را دنبال کنید. با شما شرط می بندیم که انتشار استوری به صورت روزانه حتی با تعداد کم می تواند تاثیر بسیار زیادی روی افزایش شمار مخاطبان داشته باشد.
اگر میخواهید تعامل کاربران را با پیجتان افزایش دهید و به فروش بیشتری دست پیدا کنید، خرید منشن اینستاگرام یک متد پیشرفته و محبوب برای بازاریابی و رشد تعامل کاربران با پیج شماست.
پیدا کردن زمان مناسب انتشار استوری
همانطور که ثبات در انتشار منظم استوری ها مهم است، زمان بندی مناسب نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. بله، استوری ها به مدت 24 ساعت در دسترس هستند؛ اما اگر آن ها را زمانی انتشار دهید که فالوورهای شما در اینستاگرام حضور ندارند، ممکن است استوری های شما به راحتی در میان سایر استوری ها گم شوند. باید این واقعیت را بپذیرید که مردم به ندرت به پایان صف استوری می رسند! اگر مطمئن نیستید که چه زمانی در اینستاگرام هستند، می توانید از ابزارهای مختلف کمک بگیرید. تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا استراتژی مناسبی را برای زمان بندی انتشار استوری اینستاگرام داشته باشید.
پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام
یک نظرسنجی در استوری اینستاگرام می تواند تاثیر بسیار زیادی را روی افزایش تعامل داشته باشد. هر چقدر فالوورهای شما بیشتر با محتوای انتشار شده توسط شما تعامل داشته باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که الگوریتم های اینستاگرام، محتوای شما را شایستهتر در نظر بگیرند. یک سوال دو گزینه ای در استوری شما بسیار مهم است. می توانید در مورد کفش انتخابی یا لباس مورد نظر خودتان سوال بپرسید. یا قبل از اینکه یک محصول را در سایت خودتان موجود کنید، از مخاطب بپرسید که آیا این محصول را دوست دارد یا خیر؟
استوری داستانی و معجزه آن
یکی از بهترین رازهای افزایش بازدید و تعامل استوری های اینستاگرام، انتشار استوری های داستانی و زنجیره ای است. این روزها بسیاری از کسب و کارهای موفق در مخاطب خودشان کنجکاوی ایجاد می کنند. مخاطب نیز برای اینکه بتواند کنجکاوی خود را برطرف کند، هر روز استوری های آن پیج اینستاگرامی را دنبال می کند. این چرخه هر روز تکرار می شود و روز به روز به تعامل و بازدید استوری اینستاگرام افزوده خواهد شد. می توانید پایان استوری های روزانه خودتان را با یک ابهام سپری کنید. به طور مثال بگویید که فلان موضوع را فردا برای شما توضیح می دهم.
یاد آور میشویم که با خرید لایک ، میتوانید تعامل بیشتری را برای پستهای خود ایجاد کرده و به طور غیرمستقیم بازدید استوریهایتان را نیز افزایش دهید، زیرا مخاطبان بیشتری به پیج شما جذب میشوند.
اضافه کردن استوری به هایلایت
می توانید برای افزایش بازدید در استوری اینستاگرام، همیشه آن ها را سبز نگه دارید. با افزودن استوری های اینستاگرام به هایلایت خودتان می توانید مطمئن شوید که مخاطبین بیشتر از 24 ساعت به استوری های شما دسترسی دارند. برای هایلایت های پیج خودتان عنوان مناسب در نظر بگیرید و آن ها را منظم منتشر کنید. می توانید در استوری های جدید، به مخاطب این احساس نیاز را بدهید که به سراغ هایلایت های پیج شما برود؛ چون فلان موضوع را در آن جا شرح داده اید. این روش موفق توسط بسیاری از کسب و کارها دنبال می شود و بسیار جواب داده است.
سخن پایانی
رازهای افزایش بازدید و تعامل استوری اینستاگرام به شما این امکان را می دهند تا مهم ترین عضو اینستاگرام را، یعنی استوری، بهبود ببخشید. 10 روش برای افزایش بازدید اینستاگرام به شما معرفی شدند. اگر روش های بهتری را برای این کار در ذهن دارید، می توانید با ما در میان بگذارید تا سایر کاربران نیز بتوانند در این دنیای پر رقابت مجازی، به رتبه بسیار خوبی دست پیدا کنند.