کد خبر: 203135
A

قیمت آپارتمان های کوچک در چیتگر

چیتگر منطقه ای زیبا و معروف با آب و هوای مطبوع در غرب تهران است. این منطقه به دلیل قرارگیری در کوهپایه های البرز هوایی بسیار پاکیزه و معتدل دارد. به طوری که افراد زیادی برای در امان ماندن از آلودگی هوای شهر تهران این منطقه را برای سکونت ترجیح می دهند.

قیمت آپارتمان های کوچک در چیتگر

چیتگر منطقه ای زیبا و معروف با آب و هوای مطبوع در غرب تهران است. این منطقه به دلیل قرارگیری در کوهپایه های البرز هوایی بسیار پاکیزه و معتدل دارد. به طوری که افراد زیادی برای در امان ماندن از آلودگی هوای شهر تهران این منطقه را برای سکونت ترجیح می دهند.

علاوه بر موارد ذکر شده، بازار سرمایه گذاری چیگتر نیز بسیار پررونق است و سرمایه گذاری در آن می تواند موفقیت آمیز باشد. معمولا آپارتمان های این منطقه به صورت پیش فروش در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد.

در این مقاله به عوامل موثر بر قیمت آپارتمان های کوچک در چیتگر و معرفی پروژه ترنج چیتگر می پردازیم‌. پس با ما همراه شوید.

موقعیت جغرافیایی محله چیتگر

چیتگر یکی از بزرگترین منطقه های شهر تهران بوده و از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شمال غرب ( منطقه ۲۲ ) قرار دارد. موقعیت مکانی چیتگر به گونه ای است که ساکنان آن می توانند به راحتی به بزرگترین اتوبان ها و بزرگراه های تهران دسترسی داشته باشند. از جمله این بزرگراه ها و اتوبان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بزرگراه شهید همدانی ( در شمال منطقه چیتگر )
  • بزرگراه آزادگان ( در شرق منطقه چیتگر )
  • بزرگراه پیکان شهر و آزادشهر ( در جنوب منطقه چیتگر )
  • اتوبان تهران - کرج ( در جنوب منطقه چیتگر )

علاوه بر این، پارک و دریاچه چیتگر نیز از مهم ترین امکانات تفریحی این منطقه به شمار می روند که در کنار فراهم کردن امکانات تفریحی مختلف، در کیفیت آب و هوای مطلوب این منطقه تاثیر به سزایی دارند. با توجه به استقبال گسترده افراد از منطقه چیتگر، پروژه های رفاهی و تفریحی بزرگی در اطراف این منطقه اجرا و بهره برداری شده است.

خرید و فروش آپارتمان های کوچک در منطقه چیتگر

چیتگر به دلیل وجود شهرک های مسکونی نوساز و مدرن و برج های زیبا و بلند قامتش توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. به طوری که به یکی از مشهورترین مناطق تهران تبدیل شده است. همچنین امکانات رفاهی موجود در این منطقه باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی شده است.

بنابراین به سهولت می توان در این منطقه سرمایه گذاری کرده و به کسب درآمد رسید. آپارتمان های منطقه چیتگر به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که نظر هر خریداری را به خود جلب می کنند.

در توصیف طراحی آپارتمان های چیتگر می توان گفت که هم از لحاظ نمای خارجی و هم از لحاظ نمای داخلی بسیار مدرن بوده و در طراحی آن ها ترکیبی از انواع هنرهای معماری و دکوراسیون به کار رفته است.

با توجه به اینکه قیمت آپارتمان با در نظر گرفتن متراژ، موقعیت مکانی، امکانات و … متغیر است، متقاضیان می توانند بر مبنای نیاز و بودجه خود اقدام به خریداری آپارتمان مورد نظر خود کنند.

نکته قابل ذکر اینکه معمولا آپارتمان های منطقه چیتگر پیش فروش می شوند و همین مورد می تواند یکی از مزایای خرید آپارتمان در این منطقه باشد.

عوامل موثر بر قیمت آپارتمان در چیتگر

همواره عوامل متعددی بر قیمت آپارتمان در تمام نقاط دنیا موثر است. آپارتمان های چیتگر نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به طور کلی قیمت آپارتمان در شمال و جنوب منطقه چیتگر متفاوت است. از جمله عواملی که می تواند تعیین کننده قیمت آپارتمان در چیتگر باشد عبارتند از؛

  • موقعیت مکانی آپارتمان
  • امکانات رفاهی ارائه شده
  • کیفیت ساخت و مصالح به کار رفته در هنگام ساخت
  • نقشه داخلی
  • موقعیت آپارتمان از لحاظ نزدیکی به امکانات رفاهی، تفریحی و مراکز خرید
  • سیستم های هوشمند در برابر برخی از حوادث
  • و …

فروشندگان آپارتمان در چیتگر با توجه تمام موارد ذکر شده اقدام به قیمت گذاری کرده و معمولا پروژه های خود را پیش فروش می کنند.

شرایط خرید آپارتمان در چیتگر

برای اینکه خریداران گرامی هنگام خرید آپارتمان به مشکل مالی برنخورند، ارتش و سپاه اقدام به فروش اقساطی آپارتمان های قدیمی خود در این منطقه کرده اند. با این حال خریداران می توانند به سهولت آپارتمان مدنظر خود را خریداری کنند. با توجه به اینکه منطقه چیتگر روز به روز توسعه یافته و پیشرفت می کند، قیمت پیش فروش آپارتمان های آن نیز متغیر است.

به طور کلی پیشرفت در قسمت شمالی چیتگر بیشتر از جنوب آن بوده و به تبع آن، قیمت پیش فروش آپارتمان های قسمت شمالی به طور چشم گیری افزایش یافته است. بنابراین اگر قصد خرید یک آپارتمان لوکس را دارید، پیشنهاد ما به شما قسمت شمالی منطقه چیتگر است.

پیش فروش و فروش اقساطی آپارتمان در چیتگر در پروژه های مختلف متفاوت است و هر فروشنده با در نظر گرفتن فاکتورهایی اقدام به قیمت گذاری کرده است.

پروژه ترنج چیتگر

پروژه ترنج یکی از نوساخته ترین پروژه های واقع در شمال منطقه چیتگر بوده و به تعاونی دژبان ارتش ( تعاونی مسکن اسکان گستر امید ) تعلق دارد. در ادامه به معرفی پروژه ترنج چیتگر می پردازیم.

پروژه ترنج که در میدان ساحل واقع در شمال منطقه چیتگر قرار دارد، دارای دو بلوک بوده و زمینی به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع به آن تخصیص یافته است.

پروژه ترنج به گونه ای طرح ریزی شده که طبقات اول و دوم آن هر کدام دارای ۱۸ واحد بوده و از طبقه سوم به بعد هر کدام دارای ۶ واحد هستند. یکی از بلوک های این پروژه بهره برداری شده و بلوک دوم در حال تکمیل است. بلوک اول پروژه ترنج دارای ۲۶ طبقه و بلوک دوم آن دارای ۲۵ طبقه است.

چنین برآورد می شود که پروژه ترنج با احتساب تاخیر احتمالی در ساخت و بهره برداری، تا سال ۱۴۰۵ به اتمام برسد. متراژ واحد های بلوک های پروژه ترنج به شرح زیر است:

  • بلوک اول ۸۵ تا ۱۰۰ متر
  • بلوک دوم ۹۵ تا ۱۳۰ متر

این پروژه در حال حاضر در دست ساخت است و به طور مستمر اقدامات لازم برای تکمیل آن صورت گرفته است.

موقعیت مکانی دقیق پروژه ترنج

همان طور که گفتیم، پروژه ترنج در قسمت شمالی منطقه چیتگر قرار دارد و آدرس دقیق آن میدان ساحل، تقاطع بلوار مختاری واقع در شمال دریاچه شهدای خلیج فارس است. پروژه ترنج از لحاظ موقعیت مکانی به مرکز خرید بام لند، دریاچه چیتگر و بازار بزرگ ایران نزدیک بوده و خریداران محترم به راحتی می توانند به اتوبان های حکیم و همت دسترسی داشته باشند.

به طور کلی، پروژه ترنج در مقایسه با دیگر پروژه های متعلق به ارتش موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد.

امکانات رفاهی پروژه ترنج

طبیعتا پروژه های نوساخته امکانات رفاهی منحصر به فردی خواهند داشت. با توجه به اینکه پروژه ترنج در حال حاضر در دست ساخت است، امکانات رفاهی ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی و لابی من به صورت تمام وقت
  • مجهز به سیستم اعلان و اطفاء حریق
  • مجهز به دوربین های مدار بسته برای افزایش امنیت ساکنان
  • دارای سالن اجتماعات با امکانات مربوطه
  • دارای آنتن اینترنتی مرکزی برای ارتقاء دسترسی به اینترنت
  • دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی با پیشرفته ترین امکانات روز
  • دارای شوتینگ زباله
  • دارای برق اضطراری و ژنراتور دیزل برای مواقع مورد نیاز
  • دارای آسانسور نفربر و باربر
  • دارای فضای سبز زیبا و دلنشین

با توجه به موارد ذکر شده می توان به این نتیجه رسید که پروژه ترنج ارتش با امکانات رفاهی و تفریحی ویژه خود می تواند گزینه خوبی برای متقاضیان خرید واحد مسکونی در چیتگر باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر