کد خبر: 202847
A

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی ارزان یا گران؟

سامانه مودیان به عنوان یک پلتفرم آنلاین مالیاتی جهت شفاف سازی امور مالیاتی راه اندازی شده است . ثبت نام در سامانه مودیان تا چندی قبل به صورت اختیاری بود ولی بعد از تصویب قانون پایانه های فروشگاهی این امر برای کلیه ی مودیان مشمول اجباری شد. ب

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی ارزان یا گران؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سامانه مودیان به عنوان یک پلتفرم آنلاین مالیاتی جهت شفاف سازی امور مالیاتی راه اندازی شده است . ثبت نام در سامانه مودیان تا چندی قبل به صورت اختیاری بود ولی بعد از تصویب قانون پایانه های فروشگاهی این امر برای کلیه ی مودیان مشمول اجباری شد. بدین ترتیب مودیان در سامانه مودیان ثبت نام و اقدام به ساخت کارپوشه می نمایند.کارپوشه به عنوان یک پل ارتباطی بین مودی و سازمان امور مالیاتی می باشد. مودیان از طریق کارپوشه میتوانند مستندات مالیاتی خود را ثبت و یا مالیات خود را پرداخت نمایند.همچنین با الکترونیکی شدن صورتحساب ها ، مودیان می بایست صورتحسابها را در کارپوشه ی خود جهت رصد سازمان امور مالیاتی ثبت کنند.برای اینکار نیاز به یک نرم افزار واسط سامانه مودیان می باشد.چرا که خود سامانه مودیان از الگوهای صورتحسابی جهت ثبت پیروی نمی کند به همین دلیل اشخاص مشمول قانون پایانه های فروشگاهی می بایست از روشهای مجاز برای اینکار استفاده کنند.

نرم افزار واسط کاریا حساب

دو راه برای ارسال فاکتور به سامانه مودیان وجود دارد: راه اول همان خرید نرم افزار واسط می باشد و راه دوم استفاده از خدمات شرکت های معتمد مالیاتی

اول به راه دوم می پردازیم.این روش مناسب افرادی است که زمان کافی برای ارسال صورتحساب ندارند و یا قادر به ارسال صورتحساب از طریق نرم افزار نیستند به همین دلیل با شرکتهای معتمد قراردادی را منعقد می کنند و در ازای پرداخت دستمزد این شرکت ها برای مودیان صورتحساب ها را ارسال میکنند.البته ابن روش خود به دو طریق انجام میشود. در روش اول مودی صورتحساب را با کلید خوصی خود ثبت و فقط جهت ارسال به سامانه مودیان به شرکت های معتمد برون سپاری می کند ولی در روش دوم هم ثبت صورتحساب و هم ارسال صورتحساب به سامانه مودیان بر عهده ی شرکت معتمد می باشد.

راه اول که خرید نرم افزار واسط می باشد.بحث مورد نظر ما می باشد.چرا که ازآنجاییکه این روش مقرون به صرفه تر می باشد اغلب مودیان به دنبال این راه هستند.یکی از دغدغه های این راه، قیمت نرم افزار واسط سامانه مودیان می باشد.

قیمت نرم افزار واسط سامانه مودیان

استفاده از خدمات سامانه مودیان رایگان می باشد ولی ثبت صورتحساب در نرم افزارهای واسط نیاز به خرید اشتراک دارد چرا که این اطلاعات در یک دیتابیس ذخیره می شوند و پشتیبانی این پروسه نیازمند هزینه می باشد.شرکت های استارت آپ برای تسهیل در روند ارسال صورتحساب ها برای مودیان قابلیت هایی را در نرم افزارهای واسط ایجاد کرده اند که این موضوع بر روی قیمت نرم افزار تاثیر گذار می باشد.قیمت افزونه های واسط در حدود 4 تا 7 میلیون می باشد ، اینکه ایا نرم افزار گران تر بهتر می باشد و یا نرم ارزان کارایی ندارد، باید ویزگی هایی که درون پکیج مورد نظر شما می باشد را بررسی کنید و سپس تصمیم گیری کنید. گاها بنا بر سیاست فروش، یک شرکت قیمت نرم افزار را تا حد اقل ممکن کاهش میدهد سپس برای ارائه ی هر خدمتی به مبلغ کل می افزاید بدین ترتیب قیمت نهایی افزایش پیدا می کند.

قیمت نرم افزار واسط سامانه مودیان

بنابریان توصیه ی ما این است که برای خرید نرم افزار واسط تنها به قیمت توجه کنید و حتما به ویژگی های ارائه شده درون پکیج و مقایسه با سایر نرم افزارهای صورتحساب الکترونیکی بپردازید. در ادامه مطلب به بررسی برخی از نرم افزارهای واسط سامانه مودیان به همراه قیمت و ویژگی های ارائه شده ی درون پکیجشان می پردازیم

نرم افزار سامانه مودیان کاریا حساب

نرم افزار کاریا حساب طراحی ساده و قابل فهمی دارد به همین دلیل مودیان بدون هیچ دانشی تنها بعد از گذراندن آموزش توسط کارشناسان شرکت می توانند به راحتی صورتحساب های خود را به سامانه ارسال کنند .این مورد یکی از ویژگیهای حائز اهمیت برای مودی می باشد چرا که این نحوه ی ارسال نوین می باشد و در طی مسیر ممکن است بارها با خطاهایی رو به رو شود که تا الان ندیده است به همین دلیل سادگی داشبورد از موراد مهمی است که مورد توجه مودیان می باشد.پشتیبانی یکی دیگر از مواردی است که سوال بسیاری از اشخاص هنگام خرید می باشد چراکه با تهیه ی اشتراک و گذراندن آموزش مودی شروع به ارسال صورتحساب می کند. حتما میدایند که بعد از هر معامله ای که صورت میگیرد تنها یک هفته زمان برای ارسال صورتحساب ها به سامانه مودیان زمان وجود دارد به همین دلیل مودیان سعی دارند هرچه سریع تر اقدام به این کار کنند حال اگر در بین راه با مشکلی رو به رو شوند که قبلا نداشته اند تکلیف چیست؟ در اینجا پشتیبان به کمک انها می اید.خوشبختانه سیستم پشتیبانی کاریا حساب 24 ساعته می باشد و مودیان می توانند همواره در کنار خود از یک متخصص راهنمایی بگیرند.

سادگی طراحی به همراه پشتیبانی 24 ساعته و قیمت مقرون به صرفه ، 3 فاکتور مهمی است که برای هر مودی مهم است و تمامی این المان ها در نرم افزار واسط ارزان قیمت کاریا حساب جمع شده است.شما میتوانید با مراجعه به وبسایت https://kariyahesab.com برای تهیه ی اشتراک با قیمت 4.200.000 هزار تومان اقدام نمائید.سایر ویژگی های نرم افزار کاریا حساب :

  • امکان استعلام وضعیت فاکتورها در سامانه مودیان
  • عدم محدودیت در تعداد صدور و ارسال صورت‌حساب
  • پشتیبانی از الگو‌های استاندارد صورت‌حساب سامانه مودیان
  • به‌روزرسانی مطابق با استاندارد سامانه مودیان
  • آموزش رایگان
  • امکان استفاده از نرم افزار در تمامی پلتفرم ها
  • راه اندازی رایگان نرم افزار در کمتر از چند دقیقه
  • ارائه ی لیست شناسه کالا و خدمات

نرم افزار سامانه مودیان حسابدار ان برتر

نرم افزار حسابداران برتر نیز طراحی بسیار ساده ای دارد و کار را برای مودیان بسیار راحت کرده است .قیمت نرم افزار واسط حسابدار ان برتر برای اشتراک یکساله 7.200.000 هزار تومان می باشدودارای پشتیبانی می باشد.برای تهیه ی اشتراک می توانید به وبسایت https://hesabdaranebartar.com/ مراجعه نمائید.

نرم افزار واسط حسابدار اپ

افزونه ی حسابدار اپ هم جزو نرم افزارهای ارزان قیمت به شمار می اید.این افزونه نیز طراحی داشبورد کاربرپسندی دارد و توانسته رضایت کاربران را به خوبی جلب کند. تهیه ی اشتراک این نرم افزار برای یکسال 4.900.000 هزار تومان می باشد که شما میتوانید برای خرید آن به وبسایت hhtps://hesabdar.app مراجعه نمائید.

در این مقاله در مورد اینکه هنگام خرید تنها به قیمت نرم افزار واسط توجه نکنید صحبت کردیم.قیمت ها بر اساس فاکتورهایی نظیر ، نام برند شرکت ارائه دهنده ، میزان خدمات ، نوع پشتیبانی ، زمان اشتراک ، میزان امنیت و سایر موارد بستگی دارد.بنابراین صحبت در مورد اینکه نرم افزار واسط ارزان قیمت بهتر است با گران قیمت بیفایده است. بهترین راه مقایسه ی نرم افزار ها با توجه به نیاز مودی می باشد حال اگر نرم افزار مورد نیاز شما قیمت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد بهترین گزینه برای خرید است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر