کد خبر: 200329
A

خرید چای ایرانی و خوش طعم از کارخانه نورجعفری

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هایی که ایرانیان در تمامی مهمانی‌ها و دیدارها سرو می‌کنند، چای است

خرید چای ایرانی و خوش طعم از کارخانه نورجعفری

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌هایی که ایرانیان در تمامی مهمانی‌ها و دیدارها سرو می‌کنند، چای است؛ این نوشیدنی به‌قدری محبوبیت دارد که نمی‌شود به دیدار یک دوست برویم یا به معاشرت با اعضای خانواده بنشینیم و همراه آن‌ها چای ننوشیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین چای ایرانی بپردازیم و نحوه خرید چای از بهترین کارخانه ایران را شرح دهیم.

خرید چای

خرید چای

چای در انواع مختلفی سرو می‌شود که هریک خواص منحصربه‌فردی دارند؛ البته تمامی آن‌ها در رفع خستگی و ایجاد حس آرامش وجه مشترک دارند. انواع چای باید در بسته‌های مناسب عرضه شوند تا آسیبی نبینند و تازه بمانند که بهترین آن‌ها بسته‌های نایلونی یا قوطی‌های فلزی هستند؛ این بسته‌ها از ورود رطوبت و هوا به داخل خود جلوگیری می‌کنند و به حفظ تازگی و ماندگاری عطر و طعم چای کمک می‌کنند.

پیش از خرید چای، باید به نوع آن و سلیقه خود توجه داشته باشید؛ چراکه هر چای خواص و ویژگی‌های متفاوتی دارد. اگر شما هم به چای خوش طعم و عطر علاقه دارید، انواع چای لاهیجان نورجعفری بهترین گزینه برای شماست که طعمی دلنشین و ویژه دارد. در ادامه به معرفی هریک از این نوشیدنی‌ها و بررسی ویژگی‌های‌شان می‌پردازیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

خرید چای سیاه

چای سیاه یکی از شناخته‌شده‌ترین انواع چای است که طرف‌داران زیادی دارد. چای لاهیجان به‌عنوان مرغوب‌ترین نوع چای سیاه شناخته می‌شود؛ چراکه در کنار طعم مطبوع‌تری که دارد، خواص فراوان این نوشیدنی آن را به بهترین گزینه تبدیل می‌کند. البته چای سیاه لاهیجان نیز خود به دسته‌های مختلفی (براساس زمان برداشت) تقسیم می‌شود که هرکدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. در ادامه به معرفی دسته‌های مختلف این نوشیدنی می‌پردازیم.

چای سیاه بهاره

چای سیاه بهاره، که برخی آن را به نام چای چین اول نیز می‌شناسند، در فصل بهار کشت می‌شود؛ در این فصل غنچه‌ها تازه‌تر هستند و به غنچه سه‌برگ نیز شناخته می‌شوند. این غنچه‌ها معمولا طعم ملایم‌تر و رنگی روشن‌تر دارند. یکی از انواع این چای، چای سرگل بهاره ایرانی است که به‌دلیل طعم و عطر خوبش محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. اگر به چای‌های باکیفیت و تازه با طعمی ملایم‌تر علاقه دارید، خرید چای سرگل بهاره را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید چای ایرانی

چای سیاه تابستانی و پاییزی

چای تابستانی و پاییزی از دیگر انواع چای سیاه هستند که در فصل‌های تابستان و پاییز کشت می‌شوند و کمی با چای بهاره تفاوت دارند؛ طعم و رنگ این چای‌ها تلخ‌تر و تیره بوده و برای افرادی که به طعم غلیظ چای علاقه دارند، مناسب‌تر هستند. این ویژگی‌های متفاوت به‌دلیل تفاوت در شرایط آب‌وهوایی فصول کشت و تغییر فرایند وجود دارند.

خرید چای سبز

چای سبز به‌عنوان یکی از سالم‌ترین و مغذی‌ترین نوشیدنی‌ها شناخته می‌شود که آن را از جوانه‌ها و برگ‌های تازه چای تهیه می‌کنند. برعکس چای سیاه که برای تولید آن از فرایند اکسایش (تخمیر) استفاده می‌کنند، چای سبز بدون اکسایش یا با نوع کاهش‌یافته آن تولید می‌شود؛ این روش تولید موجب باقی‌ماندن مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان و مواد مغذی داخل چای سبز می‌شود. این آنتی‌اکسیدان‌ها در بدن به‌عنوان نوعی محافظ در برابر بیماری‌ها عمل می‌کنند.

خرید چای شکسته

چای شکسته که برای دو نوع چای سیاه و سبز عرضه می‌شود، نوعی چای است که در فرایند تولید آن برگ‌های چای را می‌شکنند و خرد می‌کنند. این چای معمولا طعم کمتری دارد و بیشتر برای استفاده‌های روزانه کاربرد دارد؛ البته اگر آن را به‌صورت درست و با آب مناسب دم کنید، طعمش نیز بسیار بیشتر می‌شود.

خرید چای قلمی

چای قلمی نوعی چای سیاه است که از برگ‌های درشت‌تر این گیاه تهیه می‌شود. این چای‌ها معمولا بزرگ هستند و ظاهری قلمی دارند که ویژگی‌های خاصی به آن‌ها می‌بخشد. به‌عنوان مثال، دم‌کردن این چای به زمان بیشتری نیاز دارد؛ اما طعم آن نیز غنی‌تر از دیگر انواع چای سیاه است و درعین‌حال، تلخی کمتری نیز در مزه آن احساس می‌شود. شما می‌توانید چای قلمی ممتاز لاهیجان را از کارخانه نورجعفری تهیه کنید که طعمی منحصربه‌فرد و کیفیتی عالی دارد.

خرید اینترنتی چای

بسیاری از کارخانه‌های چای شروع به فروش محصولات خود به‌صورت آنلاین کرده‌اند که به شما اجازه می‌دهد محصولات را به‌صورت تازه و با کمترین قیمت تهیه کنید. نورجعفری نیز یکی از این کارخانه‌هاست که فروشگاهی اینترنتی دارد و به ارائه چای‌های مختلف خود به‌صورت مستقیم می‌پردازد.

این چای‌ها در بسته‌بندی‌های استاندارد و با وزن‌های معینی عرضه می‌شوند که هریک قیمت‌های متفاوتی دارند. در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع چای لاهیجانی نورجعفری در بسته‌بندی‌های ۵۰۰ گرمی را مشاهده کنید.

نوع چای

قیمت یک بسته ۵۰۰ گرمی

چای قلمی سنتی ویژه

۷۰ هزار تومان

چای قلمی ممتاز

۱۵۳ هزار تومان

چای شکسته درجه ۱

۸۸ هزار تومان

چای شکسته ممتاز

۱۵۳ هزار تومان

چای سبز شکسته ممتاز

۱۵۰ هزار تومان

چای سبز قلمی

۱۱۰ هزار تومان

چای شکسته زرین ممتاز

۲۱۵ هزار تومان

چای شکسته زرین ممتاز در بسته‌بندی‌های ۲۵۰ گرمی نیز عرضه می‌شود که قیمت آن ۱۱۰ هزار تومان است. با خرید اینترنتی از کارخانه نورجعفری، می‌توانید از کیفیت چای اطمینان داشته باشید و درعین‌حال، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

فروشگاه اینترنتی چای

فروشگاه اینترنتی چای

برای خرید اینترنتی چای نورجعفری، این کارخانه یک فروشگاه اینترنتی دارد که به‌صورت تخصصی برای همین موضوع طراحی شده‌است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه، از انواع چای این کارخانه دیدن کنید و با توجه به سلیقه خود به خرید از میان آن‌ها بپردازید. در ادامه راهنمایی برای نحوه خرید از این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌کنیم.

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی نورجعفر

در ابتدا، به نشانی noorjafari.com بروید و با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف چای (که روی وب‌سایت قرار دارند) و طبق سلیقه خود به انتخاب چای بپردازید؛ پس از انتخاب چای مناسب، با کلیک بر آن به صفحه اختصاصی محصول بروید. در این صفحه، گزینه‌ای با عنوان «اضافه به سبد خرید» قرار دارد؛ روی آن کلیک کنید تا محصول به سبد شما اضافه شود.

پس از انتخاب تمامی محصولات موردنظر خود، نوبت به انجام مراحل نهایی خرید چای می‌رسد. قبل از شروع مرحله بعد، به بخش ورود/ثبت‌نام بروید و با ارائه مشخصات خود در این وب‌سایت ثبت‌نام کنید. پس از انجام فرایند ثبت‌نام، با انتخاب آیکن سبدمانند (که بالای صفحه سمت چپ قرار دارد) وارد قسمت ثبت سفارش شوید؛ سپس، روی گزینه «ثبت و مرحله بعد» کلیک کنید تا وارد بخش نهایی شوید و هزینه سفارش را پرداخت کنید. پس از نهایی‌کردن پرداخت، سفارش شما ثبت شده و در کمترین زمان ارسال می‌شود.

مزایای خرید چای از فروشگاه اینترنتی

وب‌سایت کارخانه نورجعفری به نحوی طراحی شده‌است که بیشترین کارایی را داشته باشد و کاربران بتوانند به‌راحتی خرید خود را انجام دهند. با خرید از این سایت می‌توانید از مزایای زیادی بهره‌مند شوید که در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • فروشگاه اینترنتی نورجعفری محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند؛ شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از ایران از چای باکیفیت لاهیجانی بهره‌مند شوید و طعمی تازه از چای را تجربه کنید.

  • پس از ثبت سفارش و خرید از این فروشگاه، می‌توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید.

  • کارخانه نورجعفری کیفیت و تازگی تمامی محصولات خود را تضمین می‌کند و شما می‌توانید با اطمینان کامل از آن خرید کنید.

درصورتی‌که هرگونه سوال یا ابهامی در‌رابطه‌با محصولات نورجعفری یا نحوه خرید آن‌ها داشتید، می‌توانید با پشتیبانی این کارخانه تماس بگیرید. شماره‌های تماس پشتیبانی روی وب‌سایت این مجموعه قرار دارند.

 

لذت نوشیدن چای خوش‌طعم ایرانی

در این مقاله به بررسی انواع چای‌های ارائه‌شده توسط کارخانه نورجعفری پرداختیم و نحوه خرید اینترنتی چای نورجعفری را شرح دادیم. با خرید چای از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید در سراسر ایران از چای باکیفیت و تازه لاهیجان بهره‌مند شوید؛ این چای عطری دلنشین و طعمی منحصربه‌فرد دارد که به رفع خستگی و شادابی شما کمک می‌کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر