کد خبر: 199536
A

صرافی که هدیه دلاری می دهد | 30 دلار هدیه صرافی توبیت

بسیاری از معامله گران به دنبال صرافی هایی هستند که بونوس و هدیه های گوناگون دلاری به معامله گران اعطا می کنند. یکی از برترین صرافی هایی که دارای بونوس های متنوع خوش آمد گویی است، توبیت نام دارد.

صرافی که هدیه دلاری می دهد | 30 دلار هدیه صرافی توبیت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بسیاری از معامله گران به دنبال صرافی هایی هستند که بونوس و هدیه های گوناگون دلاری به معامله گران اعطا می کنند. یکی از برترین صرافی هایی که دارای بونوس های متنوع خوش آمد گویی است، توبیت نام دارد. چرا که به هر معامله گر در بدو ورود به صرافی 5 دلار هدیه خوش آمدگویی و 30 دلار بونوس برای اولین معامله ارائه می دهد. البته توبیت برترین صرافی بدون احراز هویت برای ایرانیان نیز به حساب می آید که معامله گران می توانند بدون نیاز به ارائه مدارک هویتی، معامله و تمامی تراکنش های مالی را انجام دهند. از این رو در این بلاگ با همراه ما باشید تا با صرافی که هدیه دلاری می دهد آشنا شوید.

توبیت صرافی خارجی با هدیه ۳۰ دلاری

اکثر معامله گران ایرانی به دلیل ارزش دلار در کشور، به دنبال صرافی هایی هستند که بونوس های ویژه ای ارائه می دهد. البته در دنیای امروزه اکثر صرافی های ارز دیجیتال بونوس های زیادی دارند. اما متاسفانه این بونوس ها دارای قوانین سفت و سختی هستند و اکثرا نمی توان آن ها را برداشت کرد. اما بونوس صرافی توبیت را می توان با اهرم های متنوع معامله کرد و سود معاملات خود را برداشت نمود. بنابراین بهترین صرافی ارز دیجیتال دارای بنوس را می توان توبیت دانست. چرا که با وجود بونوس های متنوع، می توان سود معاملات را برداشت کرد. از طرفی بونوی را می توان در بخش های متعدد صرافی همچون کپی ترید، بازار اسپات و معاملات فیوچرز استفاده کرد.

صرافی توبیت دارای 5 دلار هدیه ثبت ‌نام و 30 دلار هدیه با اولین واریزی است که با اولین معامله به حساب شما اضافه می شود. از این طریق می توانید فرصت های معاملاتی بی نظیری را با حجم مناسب در صرافی توبیت شکار کنید.

نحوه دریافت هدیه از صرافی توبیت

وب سایت توبیت فارسی این امکان را میدهد تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی تمامی بخش های صرافی را یاد بگیرند. از طرفی با ثبت نام از طریق toobit-farsi.com شامل تخفیف در کارمزدها و بونوس های 30 و 5 دلاری متنوع نیز خواهید شد.

از این رو آموزش تصویری و گام به گام دریافت هدیه از صرافی توبیت را می توانید در وب سایت رسمی توبیت فارسی مشاهده کنید.

اما به طور کلی برای فعال کردن و دریافت بونوس 30 دلاری توبیت، باید مراحل زیر را طی کنید:

ثبت‌نام در صرافی توبیت

ابتدا باید در صرافی توبیت ثبت ‌نام کنید. توجه داشته باشید که این رویداد فقط برای کاربرانی که از طریق لینک معرفی وب سایت توبیت فارسی ثبت ‌نام کرده‌اند، معتبر است. برای ثبت نام در بهترین صرافی ها همچون توبیت نیازی به روشن کردن فیلتر شکن و vpn ندارید. بنابراین، می توایند مستقیما به وب سایت توبیت فارسی مراجعه کرده و با استفاده از لینک ثبت نام اقدام به افتتاح حساب نمائید. لازم به ذکر است معامله گران بدون نیاز به احراز هویت می توانند معاملات خود را در توبیت شروع کرده و به راحتی و بدون محدودیت روزانه واریز و برداشت وجه نیز انجام دهند.

دریافت بونوس اولیه

به محض ثبت ‌نام، 20 تتر بونوس خوش‌آمدگویی و 5 تتر از مرکز جوایز به شما تعلق می‌گیرد که می توان با استفاده از آن معاملات خود را شروع کنید. همچنین با شروع اولین معامله بونوس 30 دلاری نیز به حساب شما اضافه خواهد شد.

واریز به حساب

برای دریافت 30 تتر بونوس اضافی، باید حداقل 50 تتر به حساب خود واریز کنید. در این صورت می توانید با حجم بالاتری وارد معاملات شده و سودهای خود را افزایش دهید. این بونوس را می توانید در بخش های مختلف صرافی همچون بازار اسپات، فیوچرز و کپی ترید مورد استفاده قرار دهید.

سخن پایانی

انتخاب صرافی که هدیه دلاری می دهد به عوامل متعددی از جمله سابقه و اعتبار، حداقل واریز اولیه، تنوع نماد های معاملاتی، کیفیت سیستم و امنیت پلتفرم و هزینه ها و کارمزد های مربوطه بستگی دارد. با این حال، صرافی توبیت با توجه به ویژگی های کلیدی می توانند گزینه های مناسبی برای معامله گران ایرانی باشند. چرا که با وجود بونوس های متنوع 5 و 30 دلاری، پشتیبانی قوی فارسی، رابط کاربری و اپلیکیشن قدرتمند، اعتبار و امنیت بالا، سزوح مختلف کاربری و کاهش کارمزد جزو بهترین صرافی برای ایرانیان به حساب می آید.

علاوه بر آن، حجم معاملات در صرافی توبیت بسیار زیاد است و به طور 24 ساعته در بخش فیوچرز این صرافی حدود 13.5 میلیارد دلار معامله انجام می شود که رقم قابل توجهی است. حجم معاملات در بخش اسپات صرافی توبیت نیز در طول روز بیش از 10 میلیون دلار بوده و رقم قابل توجهی است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر