کد خبر: 198800
A

اجرا تعهدات دولت خواسته اصلی مالکان تاکسی برقی /تاکسیرانی پیگیر مطالبات تاکسیران ها

یکی از رانندگان در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان ایران با اشاره به قول دولت برای پرداخت مبلغی در راستای برقی کردن خودرو گفت: «وقتی به ما گفتند خودرو خود را تحویل بدهید و برقی بگیرید اعلام کردند که دولت بر اساس قانون ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان تشویق در جهت کمک به کاهش آلودگی هوا به ما پرداخت کند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است».

اجرا تعهدات دولت خواسته اصلی مالکان تاکسی برقی /تاکسیرانی پیگیر مطالبات تاکسیران ها

به گزارش خبرنگار سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز تعدادی از مالکان تاکسی های برقی در مقابل سازمان تاکسیرانی تجمع کردند.

این افراد هدف از تجمع خود را عدم انجام تعهدات از سوی دستگاه های مختلف به خصوص کرمان موتور و دولت اعلام کردند.

یکی از رانندگان در گفتگو با خبرنگار دیده‌بان ایران با اشاره به قول دولت برای پرداخت مبلغی در راستای برقی کردن خودرو گفت: «وقتی به ما گفتند خودرو خود را تحویل بدهید و برقی بگیرید اعلام کردند که دولت بر اساس قانون   ۲۰۰ میلیون تومان به عنوان تشویق در جهت کمک به کاهش آلودگی هوا به ما پرداخت کند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است».

اشاره این راننده تاکسی به ماده ۱۲ قانون اجرای طرح های صرفه جویی انرژی است که در آن پرداخت مبلغی به صورت وام بلاعوض به عنوان تشویق آورده شده است.

این راننده تاکسی در ادامه با گلایه از شرکت کرمان موتور گفت: «این خودروها همگی دارای شارژر هستند و مالک می تواند هنگامی که خودرو در خانه است با استفاده از برق خانه، خودرو خود را شارژ کند. این موضوع برای ما که خودرو وسیله امرار معاش است از اهمیت به سزایی برخوردار است».

وی ادامه داد: «از طرف شرکت مادر این شارژر به رایگان در اختیار مالک قرار می گیرد اما بابت آن از ما ۴میلیون تومان گرفته شده از سوی دیگر تعداد جایگاه های شارژ خودرو برقی در سطح شهر تهران بسیار کم است».

در انتها مقرر شد که مالکین تاکسی برقی به صورت مکتوب اعتراض خود را به سازمان تاکسیرانی تحویل دهند تا این سازمان به عنوان نماینده آنها پیگیر مطالبات باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر