کد خبر: 197188
A

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

صرافی توبیت در سال 2020 تاسیس شده و استفاده از تمامی خدمات خود را بدون نیاز به احراز هویت برای ایرانیان امکان پذیر کرده است. معامله در صرافی توبیت راهی برای شروع ترید در بازار مالی کریپتو کارنسی است.

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صرافی توبیت در سال 2020 تاسیس شده و استفاده از تمامی خدمات خود را بدون نیاز به احراز هویت برای ایرانیان امکان پذیر کرده است. معامله در صرافی توبیت راهی برای شروع ترید در بازار مالی کریپتو کارنسی است. صرافی توبیت از 2 بازار پر طرفدار اسپات و فیوچرز پشتیبانی کرده و بازار اسپات (Spot) به معنای معامله خرید و کسب سود از افزایش قیمت یک دارایی است؛ در حالی که بخش فیوچرز توبیت (futures) به معنای معامله با استفاده از اهرم مالی است.

در ادامه این مقاله به طور کامل به طور کامل با نحوه « خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت» آشنا می شویم. بنابراین، تا آخر این بلاگ با ما همراه باشید.]

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت چگونه است؟!

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت به دو روش اصلی انجام می‌شود که عبارتند از:

نقدینگی ارزها در توبیت

در بخش بازار اسپات صرافی توبیت، روزانه بیش از 10 میلیون دلار معامله انجام می شود. از این رو توبیت یکی از برترین صرافی ها از لحاظ حجم معامله و نقدینگی به حساب می آید.

معامله بدون نیاز به احراز هویت

صرافی‌ها معمولاً محدودیت‌هایی برای برداشت روزانه یا ماهانه دارند. صرافی توبیت بدون نیاز به احراز هویت به معامله گران امکان برداشت از حساب را تا سقف 5 بیت کوین می دهد. این صرافی قابلیت کپی ترید را نیز ارائه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای بهینه‌سازی استراتژی‌ها استفاده کرده است.

میزان کارمزدهای رقابتی و مقرون به صرفه

صرافی توبیت با افزایش سطح کاربری، میزان کارمزدها را در همه بخش ها اعم از بازار اسپات، فیوچرز و کپی تریدینگ کم می کند و کمیسیون در این صرافی بسیار مقرون به صرفه محاسبه می شود. همچنین برخی صرافی ها برای نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال، از معامله گران کارمزد می گیرند. اما توبیت بدون کمیسیون اضافی امکان نگهداری از ارزها را فراهم می کند.

سهولت استفاده و دسترسی سریع

صرافی توبیت دارای رابط کاربری آسان برای خرید، فروش و مدیریت دارایی‌ها است. از زبان فارسی در وب سایت و اپلیکیشن تلفن همراه خود پشتیبانی می کند و امکان معامله سریع در صورت نیاز به نقد کردن دارایی‌ها را به معامله گران می دهد.

پشتیبانی مشتری

صرافی‌ توبیت خدمات پشتیبانی از معامله گران را به طور 24 ساعته و در 7 روز از هفته انجام می دهد. همچنین سرعت و کیفیت پاسخگویی پشتیبانی بسیار مناسب بوده و بدون هیچ گونه معطلی به سوالات مخاطب پاسخ می دهد. البته پشتیبانی از زبان فارسی نیز برخوردار بوده و کاربران ایرانی می توانند بدون دغدغه تمامی سوالات خود را به طور فارسی از پشتیبانی بپرسند.

امکان بازیابی حساب

در صورت فراموشی رمز عبور، معمولاً امکان بازیابی حساب در صرافی توبیت وجود دارد. البته این صرافی برخلاف دیگر پلتفرم ها دارای سطوح مختلف کاربری به صورت سطح VIP1 تا VIP6 است که میزان کارمزدها با افزایش سطح به نسبت بسایر زیادی کم خواهد شد.

دارای کیف پول‌ امن

برای نگهداری مقادیر کم و کوتاه مدت، استفاده از کیف پول‌ صرافی توبیت توصیه می‌شود. چرا که توبیت دارای کیف پول در صرافی بوده و معامله گران بدون پرداخت کارمزد می توانند تمامی کوین های خود را در توبیت نگهداری کنند.

همچنین، در توبیت امکان تقسیم دارایی ها در بخش های مختلف فیوچرز، اسپات و استیکینگ وجود دارد. توزیع دارایی‌ها بین چند روش نگهداری می‌تواند ریسک معامله ارزها را کاهش دهد.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

وب سایت توبیت فارسی مختص کاربران ایرانی طراحی شده است. در این پلتفرم معامله گران ایرانی می توانند به راحتی با تمامی بخش ها و امکانات صرافی توبیت آشنا شوند و با استفاده از آموزش ها بخش های مختلف صرافی را به راحتی و گام به گام یاد بگیرند. از این رو برای آموزش قدم به قدم خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت تصویری می توانید به وب سایت رسمی توبیت فارسی مراجعه کنید.

کارمزدهای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی توبیت

همان طور که اشاره شد، کارمزدهای صرافی توبیت بسته به سطح کاربری متفاوت ارائه می شود. اما به طور کلی کارمزد توبیت بدون احتساب سطح حساب معامله گران برای بازار فیوچرز و میکر 0.06% و تیکر 0.04% از حجم معامله است. همچنین میزان کمیسیون در بازار اسپات صرافی توبیت برای میکر و تیکر حدود 0.2% از حجم معامله محاسبه می شود. اما با افزایش حجم معاملات و افزایش میزان سرمایه واریزی می توانید این میزان کارمزد را نصف و بسیار کمتر کنید.

سخن پایانی

در مجموع، توبیت امکانات متنوعی برای معامله ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد که برای سطوح مختلف تجربه کاربران (از مبتدی تا حرفه‌ای) طراحی شده است.بنابراین، اگر تصمیم به نگهداری ارزهای دیجیتال را دارید، از پلتفرم‌های معتبر و دارای سابقه امنیتی خوبی همچون توبیت استفاده کنید.

در نهایت، بهترین روش نگهداری ارزهای دیجیتال بستگی به نیازهای شخصی، میزان دارایی و سطح دانش فنی شما دارد. برای مقادیر قابل توجه و نگهداری طولانی مدت، استفاده از روش‌های امنی همچون کیف پول‌ صرافی توبیت توصیه می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر