کد خبر: 193998
A

شستن کاپشن در لباسشویی | راهنمای شستن لباس های زمستانی

شستن کاپشن و لباس هاس زمستانی یکی از کارهایی است که معمولاً کاربران با نزدیک شدن فصل سرما انجام می دهند.

شستن کاپشن در لباسشویی | راهنمای شستن لباس های زمستانی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شستن کاپشن و لباس هاس زمستانی یکی از کارهایی است که معمولاً کاربران با نزدیک شدن فصل سرما انجام می دهند. اما به نظر شما شستن کاپشن در لباسشویی بهتر است یا روش دستی؟ با توجه به اینکه جنس کاپشن ها متفاوت است شستن کاپشن ها نیز به طبع باید با توجه به نوع آنها صورت گیرد. با این حال برای شستشوی کاپشن و لباس های زمستانی باید یک سری نکات را مورد توجه قرار داد که در ادامه به طور کامل درباره آنها توضیح خواهیم داد.

برچسب کاپشن را در نظر بگیرید

یکی از کارهایی که می بایست قبل از شستوی کاپشن و لباس‌های زمستانی انجام دهید، توجه کردن به برچسب لباس است. با توجه به اینکه کاپشن ها و لباس های زمستانه دارای یک برچسب مراقبتی هستند که باید شستشوی آنها را با توجه به این لیبل انجام دهید. این برچسب نحوه شستشو، دمای مناسب و نحوه خشک کردن کاپشن را برای شما مشخص می کند. برخی از کاربران بر این باور هستند که اگر ماشین لباسشویی انتخاب آنها از برندهای معتبری همچون بوش باشد نیازی نیست تا به برچسب کاپشن توجه کنید.

اما باید متذکر شویم که برند لباسشویی تنها می تواند در کیفیت شستشو تأثیر گذار باشد. نا گفته نماند این کیفیت در صورت اصل بودن ماشین لباسشویی دو چندان می شود. البته ما در مقاله تشخیص بوش اصل المان بیشتر درباره مشخصاتی که یک ماشین لباسشویی اصل باید داشته باشد، توضیح داده ایم که می توانید مطالعه ای روی آن داشته باشید.

آماده سازی کاپشن برای شستشو در ماشین لباسشویی

قدم بعدی که در شستشو لباس زمستانی باید مَد نظر قرار داد، آماده سازی کاپشن و لباس زمستانه است. سعی کنید تمام جیب های کاپشن را خالی کنید. دکمه ها و زیپ لباس را ببندید تا در حین شستشو باز نشود. اگر کاپشن شما دارای رنگ روشن است حتماً برای جلوگیری از رنگ پس دادن آن را به سمت داخل برگردانید. با توجه به اینکه اصل بودن کالا در عملکرد و کارایی لوازم خانگی بسیار تأثیر گذار است، حتی الامکان از برندهای اصلی همچون بوش انتخاب خود را انجام دهید.

چرا که شما می توانید با خرید یخچال بوش اصل آلمان، ماشین لباسشویی بوش و ظرفشویی های این برند بهترین عملکرد را مشاهده و تجربه کنید.

انتخاب شوینده مناسب برای شست و شوی لباس زمستانی

گاهی اوقات کاربران بدون در نظر گرفتن جنس کاپشن و لباس های زمستانی از هر نوع شوینده ای برای شستشو استفاده می کنند. اما باید در نظر داشته باشید که شوینده های قوی و یا سفید کننده ها نه تنها باعث از بین رفتن الیاف لباس می شوند بلکه سبب از بین رفتن رنگ و روی کاپشن و دیگر لباس های زمستانه نیز می شود. با این حال سعی کنید از شوینده های ملایم برای شستن کاپشن در لباسشویی استفاده کنید.

با توجه به اینکه قیمت یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از برندهای اصلی بودجه زیادی را طلب می کند حتماً نکات لازم را برای نگهداری طولانی مدت آنها در نظر بگیرید.

انتخاب شوینده مناسب برای شست و شوی لباس زمستانی

شستشوی کاپشن در ماشین لباسشویی با تنظیمات مناسب

از دیگر مواردی که باید برای شستن کاپشن با ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی و بوش در نظر داشته باشید، تنظیمات مناسب است. برای شستن کاپشن در لباسشویی ملایم ترین برنامه شستشو از جمله برنامه شستشوی لباس پشمی و ظریف را انتخاب کنید. همچنین با توجه به برچسب مراقبتی کاپشن دمای آب را تنظیم کنید که معمولاً برای شستشوی کاپشن در ماشین لباسشویی دمای 30 درجه می تواند بسیار مناسب باشد.

از آنجایی که جنس کاپشن ها و لباس های زمستانی از الیاف حساسی هستند بهتر است برای شستشوی آنها از دور کُند ماشین لباسشویی استفاده کنید. پس از رعایت این نکات، اکنون با فشار دادن دکمه استارت می توانید فرایند شستشو را آغاز کنید.

خشک کردن کاپشن در ماشین لباسشویی

همانطور که اشاره کردیم کاپشن ها در جنس های متنوع با الیاف حساسی تولید شده اند که باید شستشو و خشک کردن آنها با دقت بیشتری انجام شود. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی از دور تند برای خشک کردن لباس ها استفاده می کند و ممکن است باعث آسیب دیدن الیاف کاپشن شود، خشک کردن کاپشن در لباسشویی توصیه نمی شود. بنابراین بهتر است برای خشک کردن کاپشن آن را روی طناب پهن کنید و دور از نور مستقیم خورشید قرار دهید.

نکات تکمیلی برای شستن انواع کاپشن در ماشین لباسشویی

  • برای شستشوی بهتر کاپشن در ماشین لباسشویی قبل از هر کاری با یک لکه بر مناسب آن را تمیز کنید.
  • کاپشن های رنگی را برای جلوگیری از رنگ پس دادن به صورت جداگانه بشویید.
  • برای ممانعت از صدمه دیدن الیاف کاپشن و لباس های زمستانه پس از شستشو آن را نتکانید و از چلناندن محکم آن خودداری کنید.
  • در صورت نیاز به اتوکشی از اتو بخار با کمترین درجه استفاده کنید.

شستن انواع کاپشن در ماشین لباسشویی

خرید بهترین ماشین لباسشویی با ضمانت اصالت از آترین پلاس

امروزه ماشین لباسشویی ها با قابلیت ها و فناوری های بسیار کاربردی تولید و عرضه شده اند که با توجه به کارایی که دارند کاربران برای شستشوی انواع لباس ها از جمله کاپشن و سایر لباس های زمستانه هیچ مشکلی نخواهند داشت. با این وجود اگر شما نیز قصد خرید ماشین لباسشویی از مدل های جدید را دارید، مشاهده محصولات ما در فروشگاه آترین پلاس می تواند تا حد زیادی انتخاب را برای شما آسان تر کند.

چرا که ما مجموعه ای از بهترین مدل لباسشویی های روز را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر