کد خبر: 193105
A

بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان معرفی شد + لیست قیمت

طبق آخرین آمار بدست آمده از وزارت کار، یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارهای سنتی، آنلاین کردن بستر کسب و کارشان است.

بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان معرفی شد + لیست قیمت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ طبق آخرین آمار بدست آمده از وزارت کار، یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارهای سنتی،  آنلاین کردن بستر کسب و کارشان است. در همین راستا به میان کاسبان رفتیم تا ببینیم چگونه از طریق فضای مجازی توانسته اند تا فروش خود را چند برابر کنند. 

 پاسخ برخی کاسبان به سوالاتی که درباره بهترین شرکت طراحی سایت در زنجان از انها پرسیدیم به شرح زیر است

از آن جایی که جامعه آماری ما بسیار بزرگ بود، جواب های مختلفی را دریافت کردیم اما اکثر آنها شرکت سایت بیلدر را با نشانی اینترنتی szsitebuilder.ir به عنوان مرجع طراحی سایت در زنجان معرفی کردند.

کاسبان بازار معتقد بودند که سریع ترین و مطمئن ترین روش برای داشتن یک کسب و کار آنلاین و یک وب سایت اینترنتی، استفاده از خدمات سایت ساز سایت بیلدر است. همین موضوع باعث شد تا ادامه تحقیقات خود را در رابطه با شرکت سایت بیلدر انجام دهیم تا ببینیم این شرکت چه خدماتی را ارائه می دهد.

طراحی سایت در زنجان

معرفی شرکت طراحی سایت سایت بیلدر

این مجموعه از سال 1399 در پارک علم و فناوری استان زنجان به آدرس، مرکز تجاری شهر راز طبقه سوم مرکز نو آوری مشغول فعالیت است و تا به امروز توانسته است بیش از 50 کسب وکار سنتی را با روش های نوین وارد فضای آنلاین کند.

شرکت سایت بیلدر در زمینه طراحی سایت، سئو، تبلیغات گوگل ادز، پشتیبانی سایت، پشتیبانی شبکه های اجتماعی و ... فعالیت می کند و کسب و کار ها می توانند در این زمینه ها از این تیم خدماتی با قیمت مناسب دریافت نمایند.

در زیر می توانید لیست قیمت خدمات مختلف شرکت سایت بیلدر را مشاهده کنید:

خدمات

شروع قیمت

پشتیبانی رایگان

طراحی سایت فروشگاهی

10 میلیون تومان

دارد

طراحی سایت شرکتی

9 میلیون تومان

دارد

پشتیبانی ماهانه سایت

3 میلیون تومان

دارد

ادمین شبکه های اجتماعی

4 میلیون تومان

دارد

سئو

8 میلیون تومان

دارد

 

نحوه سفارش طراحی سایت در این شرکت چگونه است؟

برای سفارش سایت مد نظر کافی است وارد وب سایت این شرکت به آدرس szsitebuilder.ir شوید و از طریق راه های ارتباطی با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و امکانات مورد نیاز برای وب سایت خود را شرح دهید و در نهایت از قیمت نهایی طراحی سایت اطلاع کسب کنید.

ویژگی های مهم شرکت سایت بیلدر

  • امکان پرداخت چند مرحله ای
  • پشتیبانی یک ساله رایگان
  • پاسخگویی سریع 24 ساعته
  • بیش از 5 سال سابقه کاری
  • تضمین 100% کیفیت
  • مشاوره رایگان قبل از شروع طراحی
  • پایبندی به تعهدات
  • مناسب ترین قیمت در زنجان

جمع بندی

در نهایت به این نکته توجه کنید که تعداد شرکت هایی که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند بسیار زیاد است، بنابراین می توانید با چند مقایسه ساده شرکت بهتر را انتخاب کنید. شرکت سایت بیلدر نیز به دلیل محبوبیت بسیار زیاد مورد توجه ما قرار گرفت و به همین دلیل بود که این شرکت را معرفی کردیم. در نهایت این شما هستید که تصمیم می گیرید طراحی سایت خود را به کدام شرکت واگذار کنید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر