کد خبر: 191879
A

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران چه موقع است؟

یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین مسیرهای هوایی، مشهد به تهران است. معمولا در تمامی روزهای هفته پرواز توسط اکثر ایرلاین‌ها در این مسیر انجام می‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران چه موقع است؟

دیده بان ایران: یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین مسیرهای هوایی، مشهد به تهران است. معمولا در تمامی روزهای هفته پرواز توسط اکثر ایرلاین‌ها در این مسیر انجام می‌شود. در این متن به شما کمک می‌کنیم که بلیط هواپیما مشهد تهران را با قیمت مناسب تهیه کنید و اطلاعات لازم در مورد بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران به دست آورید پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما برای هر شهری متفاوت است و بستگی به آب و هوای آن دارد. شهر تهران معمولا همیشه خوش آب و هوا است اما با این حال بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران بستگی به آب و هوای تهران دارد. به طور کلی بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران را می‌توان فصل بهار و پاییز دانست. آب و هوای خنک تهران در این دو فصل این شهر را بسیار دیدنی و دلپذیر کرده است.

بهترین زمان خرید بلیط مشهد تهران

البته اگر دوست دارید با هزینه کمتری به شهر تهران سفر کنید فصل تابستان می‌تواند زمان خوبی باشد. در فصل تابستان قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران کمتر از دیگر ماه‌های سال است و شما می‌توانید با هزینه کمتری به تهران سفر کنید. به طور کلی نمی‌توان گفت در چه زمان و ساعتی بلیط تهیه کنید اما معمولا بهترین زمان سفرهای داخلی ماه‌های اردیبهشت، مهر، آبان و بهمن است.

با توجه به تردد زیاد خط هوایی مشهد تهران، شرکت‌های هواپیمایی مختلفی در این مسیر پرواز می‌کنند. برخی از این خطوط هوایی مانند ایران ایر و ماهان ایر در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. به طور متوسط زمان پرواز مشهد تهران حدود ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد و معمولا انتخاب یک ایرلاین مناسب با خدمات و امکانات ویژه می‌تواند سفر راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.

بهترین روش برای خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد تهران

پرواز مشهد تهران به دلیل طرفداران زیادی که دارد توسط ایرلاین‌های مختلفی انجام می‌شود. قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران در ایام مختلف سال و کلاس‌های پروازی گوناگون متفاوت است. شما با توجه به نکاتی مانند زمان سفر، کلاس پروازی، نوع ایرلاین و ... می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما مشهد تهران را تهیه کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده قیمت‌های بلیط هواپیما مشهد تهران به سایت قاصدک 24 مراجعه کرده و با توجه به فیلترینگ سمت راست این سایت نوع پرواز خود را انتخاب کنید. پس از اعمال فیلترینگ مناسب لیست قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران و تمام ساعت حرکت هواپیما مشهد تهران برای شما به نمایش درمی‎آید.

خرید ارزان بلیط هواپیما مشهد تهران

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد تهران

با توجه به اینکه ایرلاین‌ها نرخ ثابتی برای بلیط‌های هواپیما ارائه می‌دهند در طول هفته این نرخ ثابت است. اما قابل توجه است که در روزهایی مانند شنبه و پنجشنبه گران‌ترین بلیط‌ها و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ارزان‌ترین بلیط هواپیما مشهد تهران را مشاهده می‌کنید. در اواسط هفته با توجه به اینکه تقاضا برای سفر کم است بلیط‌های هواپیما نرخ پایین‌تری دارند بنابراین پیشنهاد می‌کنم در اواسط هفته سفر کنید.

البته ناگفته نماند ساعت سفر نیز بر نرخ بلیط تاثیر می‌گذارد. برای مثال سفرهای توریستی با توجه به اینکه مسافر باید برای رزرو اقامتگاه اقدام کند، معمولا بلیط عصر و شب این مقصدها قیمت بالاتری دارند. بلیط‌هایی که در نیمه شب پرواز دارند با توجه به اینکه تقاضای کمتری دارند اغلب با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند. در نتیجه اگر با سفر در نیمه شب مشکلی ندارید، می‌توانید در این ساعات ارزانترین بلیط مشهد به تهران را تهیه کنید.

زمان خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد تهران

نکات مهم انتخاب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران

باید توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه زمان تهیه بلیط نقش مهمی دارد موارد دیگر مانند نوع ایرلاین، نوع بلیط و کلاس پروازی و ... نیز تاثیر گذار خواهد بود. نکات مهمی که در انتخاب بهترین زمان خرید بلیط هواپیما مشهد تهران باید رعایت کنید شامل موارد زیر است:

  • ایرلاین‌های ناشناس معمولا بلیط ارزان‌تری را ارائه می‌دهند. بدیهی است که قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ماهان نسبت به ایرلاین‌های بی نام و نشان متفاوت خواهد بود.
  • باید توجه داشت که یکی از عوامل تاثیر گذار میزان نزدیکی شهر مبدا است به طوری که هر چقدر مسافت دورتر باشد هزینه خرید بلیط افزایش می‌یابد.
  • بلیط‌های هواپیما به صورت سیستمی و چارتری ارائه می‌شود، اگر قصد تهیه بلیط سیستمی دارید می‌توانید زودتر اقدام کنید تا بلیط ارزان تهیه کنید. البته ناگفته نماند که بلیط‌های چارتری برعکس بلیط‌های سیستمی، با نزدیک شدن به زمان سفر مقرون به صرفه‌تر می‌شوند.
  • باید بگویم موقع رفتن به مشهد حتما به خرید بلیط برگشت فکر کنید. زیرا زمان سفر شما می‌تواند شما را در تهیه بلیط دچار مشکل کند. اگر در فصل زمستان و یا پاییز به مشهد سفر می‌کنید نگران تهیه بلیط برگشت نباشید. اما در تعطیلات نوروز، اوایل بهار و تعطیلات رسمی مانند ایام محرم که شهر مشهد مملو از زائران است، پیدا کردن بلیط برگشت کار بسیار سختی خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر