کد خبر: 190026
A

کدام غذا ساز بوش بهتر است ؟ معرفی 4 مدل پر طرفدار

غذاساز یک وسیله آشپزخانه است که با عملکردهای متعدد خود در زمان تهیه غذا و نوشیدنی صرفه جویی می کند.

کدام غذا ساز بوش بهتر است ؟ معرفی 4 مدل پر طرفدار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛غذاساز یک وسیله آشپزخانه است که با عملکردهای متعدد خود در زمان تهیه غذا و نوشیدنی صرفه جویی می کند. می توانید به راحتی از آن برای خرد کردن مواد غذایی مختلف مانند سبزی، میوه، سبزیجات، گردو، پیاز و نان فقط با چند دکمه استفاده کنید. اگر اخیراً به یک غذاساز جدید نیاز داشته اید، ممکن است بخواهید تحقیقات خود را در بازار انجام دهید.

Untitled

ما نکات لازم را برای شما گردآوری کرده ایم تا انتخاب و تصمیم گیری از بین مدل های غذاساز بوش ارائه شده برای فروش در ظرفیت ها، عملکردها و... را برای شما آسان تر کنیم. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که می توانید در مورد عملکردها و انواع غذاساز به دست آورید.

غذاساز بوش Mcm3501m

غذاساز بوش به لطف موتور 800 واتی خود نتایج ایده آلی را ارائه می دهد. این محصول دارای قابلیت خرد کردن یخ برای نوشیدنی های سرد شماست. علاوه بر این، دارای یک تیغه مخصوص برای خرد کردن انواع پنیر سفت، دانه های قهوه و مغزها می باشد که بسیار کاربردی است.

1

غذاساز بوش MCM3501M

این محصول یکی از گران ترین غذاسازهای بوش به حساب می آید که ویژگی های اصلی یک غذاساز را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد. این محصول 800 واتی دارای 2 دیسک رنده ریز و درشت قوی است و در 2 سرعت کار می کند. تیغه‌های استیل این غذاساز حرفه‌ای از نوع MultiLevel 6 است که مواد مختلفی مانند سبزیجات، میوه‌ها، مرکبات، حبوبات و گوشت را کاملاً برش می‌دهد که می‌توان از آن‌ها به صورت جداگانه و ترکیبی برای تهیه غذاها و میان‌وعده‌های خوشمزه استفاده کرد.

2

غذاساز بوش MC812M853G

این محصول قیمت بالاتری دارد و در نتیجه با کیفیت بهتری کار می کند. توان دستگاه MC812M853G از دستگاه قبلی بیشتر و برابر با 1250 وات می باشد که سطح ایده آلی محسوب می شود و همچنین دارای یک دیسک بیشتر است. طرح کلی و متریال به کار رفته در ساخت آن تفاوت چندانی با قبلی ندارد و از نظر زیبایی و استحکام دارای برتری کمی است. اما امکانات MC812M853G بیشتر است و رنگ های نسبتا متفاوتی دارد. کنترل پنل این دستگاه نیز مانند ولوم چرخشی است و در قسمت پایین پنل جلویی نصب می شود. آب میوه گیری و مخلوط کن مرکبات از دیگر برگه های برنده غذاساز MC812M853G نسبت به مدل MCM3501M می باشد.

Untitled

غذاساز بوش MC812S844

طراحی این دستگاه شباهت زیادی به مدل MC812S844 دارد و تنها در موارد اندکی متفاوت است. قدرت و ظرفیت آنها یکسان است و هر دو از عملکرد پالس استفاده می کنند و دارای تیغه های فولادی ضد زنگ هستند. تفاوت این دو غذاساز را می توان در تصاویر اصلی آنها مشاهده کرد. وزن این دستگاه ۵.۷ کیلوگرم است و مورد قبلی یک غذاساز ۶ کیلوگرمی به شمار می‌آید. دستگاه غذاساز MC812S844 علاوه بر موارد اصلی که یک غذاساز باید داشته باشد، کاربردهای زیادی دارد و با آب مرکبات گیر آن می توانید آب پرتقال، لیمو، پرتقال و سایر مرکبات را بگیرید. ورز دادن یکی از پرکاربردترین کارکردهای غذاساز است که این محصول با کیفیت بالایی ارائه می کند.

Untitled

ویژگی ها و مزیت های غذاساز بوش

غذاساز وسیله ای برای برش، خرد کردن، هم زدن و مخلوط کردن است که در طول روز به روش های مختلفی استفاده می شود. سرعت عملکرد بهینه و ارائه با کیفیت بالا از مهمترین مزیت های انتخاب و خرید غذاساز چند منظوره یا تک است. بنابراین موفقیت در این بازار نقش عمده ای در افزایش محبوبیت یک برند در بازار عمومی محصولات خانگی دارد. برند آلمانی بوش با استفاده از چند تیغه ضد زنگ، موتور قدرتمند با سعت و تعداد دور استاندارد، طراحی زیبا و جمع و جور و از طرفی قیمت مناسب و استفاده از امکانات مختلف در مدل های مختلف توانسته به پر مخاطب ترین برند ها تبدیل شود. این دلایل علاوه بر استقبال جهانی از بوش در بازار لوازم خانگی، آن را به یکی از برندهای معتبر و پرفروش در صنایع غذایی تبدیل کرده است. این دسته از دلایل مطمئناً هر خریداری را وادار به خرید غذاساز از برند بوش می کند.

خرید و قیمت غذاساز بوش

قبلا مدل های مختلف غذاساز بوش را معرفی کرده بودیم که هر کدام دارای قابلیت هایی هستند. غذاسازها از نظر اندازه، ظرفیت و کارایی به سه دسته بزرگ، کوچک و متوسط ​​در بازار تقسیم می شوند. در حین خرید و قیمت هر یک از مدل های غذاساز بوش، هر یک از ویژگی های مختلف می تواند تاثیر نهایی بر قیمت محصول مورد نظر شما داشته باشد.

برای داشتن هر وسیله ای از این برند می توانید به صورت دائم و مادام العمر از آن استفاده کنید. چیزی که ممکن است با برندهای دیگر دست نیافتنی باشد.

نکاتی در مورد استفاده از غذاساز بوش

برای افزایش عمر دستگاه به طور مداوم استفاده نکنید. اگر دستگاه خالی بود، روشن نمی شود. غذا را بیش از ظرفیت مخزن قرار ندهید. اگر می خواهید قطعات را در ماشین ظرفشویی قرار دهید و آنها را بشویید، از محصولی استفاده کنید که در ماشین قابل شستشو باشد. قطعات مختلف در هنگام استفاده دقیقا در جای مناسب خود قرار می گیرند. در هر صورت آب نباید به موتور دستگاه برسد. از ریختن مواد غذایی بزرگ در دستگاه خودداری کنید و آنها را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید و سپس داخل دستگاه بریزید. بعد از هر بار استفاده دستگاه را خشک کنید.

نکات کاربردی و ظاهری

تعداد عملکرد: برخی از غذاسازها چند کاره و برخی تک کاره هستند، به عنوان مثال، 25 کاره، 30 کاره یا موارد دیگر. اینکه آیا به برخی از ویژگی های آن نیاز دارید یا به همه آن، به شما بستگی دارد.

طول سیم: به شما بستگی دارد که چه طول سیمی بخرید. به تعداد پریزهای آشپزخانه، فاصله دستگاه تا پریز و در دسترس بودن پریز دقت کنید.

ظرفیت غذاساز: ابعاد و اندازه مناسب را برای دستیابی به عملکرد و نتیجه مناسب انتخاب کنید.

سطح نویز و ارتعاش: اگر به دنبال محصولاتی با نویز کمتر هستید و می خواهید دستگاه روان تر کار کند، به معیار ضد لغزش دستگاه توجه کنید.

صفحه نمایش لمسی: اگر این برای شما مهم است، داشتن صفحه نمایش لمسی در برخی از دستگاه ها می تواند یک امتیاز باشد. به راحتی می توانید این قسمت را تمیز کنید. وجود این امکان باعث افزایش قیمت دستگاه می شود. قابلیت شستشوی قطعات: این معیار نیز بسیار مهم است تا بتوان قطعات دستگاه را پس از استفاده و برای تمیز کردن در ماشین ظرفشویی قرار داد.

قیمت: تمامی معیارهای ذکر شده در قیمت نهایی تاثیرگذار بوده و به آن توجه کنید. در صورت نیاز به مشاهده سایر مدل های غذا ساز بوش ، به وب سایت ایران بوش سنتر مراجعه کنید

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر