کد خبر: 188666
A

بررسی و خلاصه قسمت ششم سریال قطب شمال + تصاویر و عکس ها

سریال قطب شمال که هر هفته جمعه ها از طریق پلتفرم فیلیمو پخش می شود، داستانی مهیج و پرماجرا دارد که توسط یک تیم حرفه‌ای به نام گروه بین المللی پارس پندار نهاد، سرمایه‌گذاری شده است.

بررسی و خلاصه قسمت ششم سریال قطب شمال + تصاویر و عکس ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سریال قطب شمال که هر هفته جمعه ها از طریق پلتفرم فیلیمو پخش می شود، داستانی مهیج و پرماجرا دارد که توسط یک تیم حرفه‌ای به نام گروه بین المللی پارس پندار نهاد، سرمایه‌گذاری شده است. این تیم از افراد با استعداد و ماهر در زمینه‌های مختلف تشکیل شده که در کنار سایر عوامل سریال نظیر اکبر تحویلیان به‌عنوان تهیه کننده، امین محمودی یکتا به‌عنوان کارگردان، علی تبریزی به‌عنوان مدیر فیلمبردار و غیره، یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی را در اختیار شما قرار می دهد.

با داشتن داستانی جذاب و شخصیت‌های پویا، سریال قطب شمال توانسته است با استقبال فراوانی از سوی طرفداران مواجه شده و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های در حال پخش شناخته شود.

بازیگران مطرح سریال قطب شمال

اتفاقات قسمت ششم سریال قطب شمال

در قسمت های قبل سریال دیدیم که آرشام یکتا (هویت جدید همایون منصوری) به دنبال انتقام گرفتن از دوستان قدیمی خود یعنی سامان و پرویز و داوود است. او برای نزدیکی به این افراد از مشاوره های وکیل خبره خود به نام پارسا (با بازی ماکان آریا پارسا) استفاده می کند. تصور آرشام این است که ارغوان که قرار بود 12 سال پیش با او ازدواج کند نیز به او خیانت کرده است. اما با اتفاقات قسمت ششم سریال قطب شمال تصور آرشام تغییر می کند.

در قسمت ششم سریال قطب شمال، آرشام یکتا به کمک صحرا (همسر خود) یک مهمانی ترتیب داده و رفقای قدیمی خود (سامان پرویز و داوود) را به منزل خود دعوت می کند. او طی یک بازی متوجه می شود که ارغوان (عشق سابق خود) فراموشی گرفته و اتفاقات چند سال اخیر را فراموش کرده است. از این رو با کمک سیاوش سعی می کند که ارغوان را به آرامی با اتفاقات 12 سال گذشته آشنا کند.

نازنین بیاتی و فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

ارغوان متوجه می شود 12 سال پیش قبل از تصادف (یا همان خودکشی) قرار بوده با همایون ازدواج کند. او متوجه می شود که سامان (همسرش) این سالها این موضوع را از او پنهان کرده است. از این رو سعی می کند با طرح سوالاتی، سامان را مجبور به بازگو کردن حقیقت کند.

در این قسمت اتفاقات جذاب دیگری نیز رخ داده که برای آگاهی از انان می توانید این قسمت را از طریق پلتفرم فیلیمو مشاهده نمایید.

نکات جالب دیگر سریال قطب شمال

از جمله نکات جالب توجه سریال قطب شمال، سرمایه گذار آن است. سریال قطب شمال، اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است. با این حال با توجه به قسمت های پخش شده سریال به نظر می رسد که سرمایه گذاری این گروه حرفه ای با موفقیت همراه بوده است. چرا که بازخوردهای مخاطبان نشان از جذابیت این سریال دارد.

از نکات قابل توجه این سریال، لوکیشن و محل فیلم برداری این سریال است. بعضی از سکانس های مهم این سریال در شعبه زعفرانیه گروه بین المللی پارس پندار نهاد تصویربرداری شده است.

ماکان آریا پارسا مدیر عامل گروه بین المللی پارس پندار نهاد

ماکان آریا پارسا مدیرعامل و بنیان گذار گروه بین المللی پارس پندار نهاد است که با مدیریت خود توانسته است این گروه حرفه ای را در عرصه های مختلف کسب و کار به موفقیت برساند. برای آشنایی بیشتر با شخصیت دکتر آریا پارسا لینک زیر را دنبال نمایید:

https://dr-aria-parsa.com/

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر