کد خبر: 188229
A

افتتاح خط جدید تولید شرکت چاپ و نشر با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران

خط جدید تولید کارت‌های هوشمند شرکت چاپ و نشر با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران افتتاح شد.

افتتاح خط جدید تولید شرکت چاپ و نشر با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، خط جدید تولید کارت‌های هوشمند و بانکی شرکت چاپ و نشر، با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران و مدیران ارشد بانک افتتاح شد. با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه‌ها توانمندی تولید کارت‌های هوشمند به 100 درصد افزایش یافت.در بخشی دیگر از بازدید دکتر نجارزاده و هیئت همراه از دو کتاب نفیس «دیوان حافظ» و «مثنوی معنوی» رونمایی شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی و شهیدان خدمت گفت: تغییرات رو به رشد شرکت چاپ و نشر باید برنامه محور باشد، از این رو ضروری است تا با تدوین برنامه ۵ ساله زمینه استمرار این تغییرات رو به رشد، فراهم شود.

«ابوالفضل نجارزاده» ضمن ارزیابی مثبت عملکرد شرکت چاپ و نشر در سال ۱۴۰۲، مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های جدید پیش‌روی این شرکت در سال جدید را تبیین کرد و گفت: سال پیش با رویکرد درست مدیریتی اقدامات خوبی در بخش توسعه فعالیت‌ها، اصلاح وضعیت مالی و بهبود شرایط کارکنان این شرکت اتفاق افتاده است و افزایش توان تولید این شرکت از ۲‌.۵ میلیون قطعه به ۶ میلیون قطعه، اقدامی در خور تقدیر است و این روند باید با حمایت‌های مؤثر بانک ملی ایران تداوم یابد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین رویکرد‌ها و سیاست‌های بانک ملی ایران در حوزه چاپ این است که در سال جدید  همپای تحولات صنعت چاپ گام بردارد؛ بروز رسانی سیستم و  ورود به طرح‌های توسعه‌ای در جهت افزایش میزان ظرفیت و خدمات جدید از دیگر برنامه توسعه ای بانک ملی و شرکت‌های زیرمجموعه از جمله شرکت و چاپ و نشر خواهد بود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر تحقق زنجیره تولید در شرکت چاپ و نشر ادامه داد: یک شاخه مهم صنعت، مربوط به خدمات چاپ و بسته بندی است از همین رو این شرکت  همانطور که درحوزه تولید کارت‌های ساده و هوشمند موفق عمل کرده لازم است به صورت جدی تری در سایر بخش‌های صنعت چاپ  مانند بسته‌بندی نیز ورود کند.

وی اضافه کرد: قطعا بانک نیز در زمینه سرمایه‌گذاری برای ورود به سایر بخش‌های صنعت چاپ شرکت چاپ و نشر را همراهی خواهد کرد چرا که همکاری بین بانک و شرکت‌های زیرمجموعه به خودکفایی، رونق تولید و اشتغالزایی منجر خواهد شد.

نجارزاده با اشاره به اینکه تمام شرکت‌ها و واحدهای چاپ و بسته بندی بانک ملی باید زیرمجموعه شرکت چاپ و نشر تجمیع شود گفت: نیاز نیست که ما چند شرکت داشته باشیم که همه یک کار را انجام می‌دهند همچنین لازم است  بانک‌ها تمام خدمات خود در حوزه چاپ مانند چاپ کارت‌های بانکی، را به شرکت چاپ و نشر واگذار کنند.

سهرابی: افزایش دو برابری ظرفیت چاپ کارت‌های هوشمند در یک سال گذشته

داریوش سهرابی مدیر عامل شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در یک سال گذشته گفت: با بهره‌برداری از خط جدید تولید کارت‌های هوشمند، ظرفیت چاپ این بخش به دو برابر افزایش یافته است.

وی افزود: سفارشات زیادی برای چاپ کارت‌های هوشمند به شرکت چاپ و نشر به‌عنوان شرکت پیشرو در تولید این نوع از کارت‌ها ارائه می‌شد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با تجهیز شرکت به تجهیزات جدید، پاسخگوی سفارشات باشیم.

سهرابی تأکید کرد: کارت هوشمند سوخت، کارت شناسایی فرهنگیان و قرارداد چاپ کارت ملی با سازمان ثبت احوال از جمله کارت‌های هوشمندی هستند که با افتتاح خط تولید، روند چاپ و توزیع آن‌ها بهبود چشمگیری می‌یابد.

گفتنی‌ست با افتتاح خط تولید کارت‌های هوشمند سوخت، ظرفیت تولید این  شرکت از سه میلیون به شش میلیون افزایش یافته و قابلیت‌های تولید و تنوع محصولات در تولید این نوع از کارت‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

مدیر عامل بانک ملی ایران در پایان این این مراسم از دو کتاب نفیس «مثنوی معنوی» و «دیوان حافظ» به خط استاد اسماعیل نژاد فلاح لرستانی  رونمایی و ابراز امیدواری کرد که که این خدمت نیز مانند سایر خدماتی که تاکنون شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران افتخار تصدی آنرا داشته است، مقبول طبع مردم صاحب نظر شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر