کد خبر: 187111
A

تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان (7 راه حل اصولی)

اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم شناخته شده میان رسانه‌های اجتماعی، محبوبیت زیادی دارد. این اپلیکیشن محبوب ماهانه یک میلیارد کاربر فعال داشته و به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و دنبال کردن علایق شخصی و حتی گسترش کسب‌وکار تبدیل شده است. یکی از موثرترین راه‌ها برای دیده شدن پیج اینستاگرام تبلیغ پیج در گوگل است.

تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان (7 راه حل اصولی)

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم شناخته شده میان رسانه‌های اجتماعی، محبوبیت زیادی دارد. این اپلیکیشن محبوب ماهانه یک میلیارد کاربر فعال داشته و به یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و دنبال کردن علایق شخصی و حتی گسترش کسب‌وکار تبدیل شده است. یکی از موثرترین راه‌ها برای دیده شدن پیج اینستاگرام تبلیغ پیج در گوگل است. اگر شما نیز می‌خواهید تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان را انجام دهید، با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی روش‌های تبلیغ پیج اینستا در گوگل به‌صورت رایگان بپردازیم.

آیا تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل امکان پذیر است؟

تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان

اکانت‌های اینستاگرام به وسیله موتورهای جستجو نظیر گوگل شناخته نمی‌شوند، مگر اینکه اکانت در حالت عمومی باشد و از تکنیک‌هایی برای دیده شدن آن در نتایج جستجو استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای دیده شدن پیج اینستاگرام در گوگل وجود دارد که به وسیله آن می‌توانید به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید که در ادامه این روش‌ها را بررسی می‌کنیم.

چگونه پیج اینستاگرام را به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنیم؟

تبلیغ پیج اینستاگرام در نتایج گوگل یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از کسب‌وکارها با آن مواجه هستند. با نمایش پیج شما در نتایج گوگل، اعتبار شما نزد مخاطبان افزایش پیدا کرده و فروش شما نیز بیش‌تر خواهد شد. اگر قصد دارید پیج اینستاگرام خود را به صورت رایگان در گوگل تبلیغ کنید، توجه به نکات زیر اهمیت دارد:

ساخت پنل کاربری در shopino

اگر می‌خواهید برای تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل به‌صورت رایگان اقدام کنید، می‌توانید سری به سایت شاپینو بزنید. برای انجام این کار کافی است که آدرس پیج اینستاگرام خود را وارد کرده تا کاربران بتوانند از محصولات شما بازدید کنند. در صورتی‌که پیج اینستاگرام خود را به شاپینو اضافه کنید، محصولات شما به صورت روزانه آپدیت شده و در میان سایر محصولات نمایش داده می‌شوند. با ثبت پیج خود در شاپینو یک لینک اختصاصی خواهید داشت که می‌توانید لینک صفحه فروشگاه خود را در هر جا به اشتراک بگذارید. انجام این کار بسیار راحت بوده و کم‌تر از 5 دقیقه از شما زمان می‌گیرد.

صفحه اصلی سایت شاپینو

عمومی کردن حساب کاربری

اکانت‌های اینستاگرام به‌صورت پیش فرض در حالت عمومی قرار دارند. اگر می‌خواهید برای تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان اقدام کنید، پیش از هر چیزی باید اکانت خود را پابلیک کنید. برای انجام این کار در اینستاگرام وارد تنظیمات شده و در بخش Account Privacy گزینه Private Account را غیر فعال کنید.

بهینه سازی بیو اینستاگرام

بهینه‌سازی بیو اینستاگرام برای اینکه تبلیغ اینستاگرام در گوگل دیده شود، اهمیت زیادی دارد. در واقع با بهینه‌سازی بیو اینستاگرام خود کمک می‌کنید تا موتورهای جستجو بتوانند پیج شما را پیدا کنند. شما اجازه دارید تا 150 کلمه به بیو پیج اینستاگرام خود اضافه کنید. این بخش به عنوان توضیحات متا برای گوگل شناخته می‌شود. همچنین برای بهینه‌سازی بهتر می‌توانید از کلمات کلیدی، هشتگ‌ها و لینک‌ها استفاده کنید. 

درج کپشن برای تصاویر

یکی از روش‌های تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل این است که شما برای تصاویر خود کپشن بگذارید. کپشن‌گذاری برای تصاویر سبب می‌شود هنگامی که کاربر کپشن را در گوگل می‌خواند، جذب آن شود. برای تاثیرگذاری بهتر از کلید واژه‌ها در کپشن استفاده کنید. این کار باعث بازدید بیش‌تر پست شما شود. توجه داشته باشید که در کپشن‌ها تنها از کلید واژه‌ها استفاده نکنید؛ زیرا این کار باعث می‌شود اینستاگرام، آن را به عنوان اسپم شناسایی کند. 

درج کپشن برای تصاویر

 پست گذاشتن به شکل مرتب

فعالیت مداوم در اینستاگرام و پست گذاشتن به‌صورت مرتب به گوگل و موتورهای جستجو نشان می‌دهد که حساب کاربری شما فعال بوده و در حال تولید محتوا جدید هستید. همچنین الگوریتم‌های جستجو، صفحاتی را که فعال هستند در رتبه‌های بالا قرار می‌دهد. بنابراین با پست گذاشتن به‌صورت مرتب به پیج خود کمک می‌کنید که در تبلیغات گوگل بیش‌تر نشان داده شود.

استفاده از  alt text

‌ متن‌های جایگزین یکی از قابلیت‌های کم‌تر شناخته شده اینستاگرام هستند که بسیاری از کاربران از آن استفاده نمی‌کنند. alt text یا متن جایگزین پتانسیل بسیار زیادی برای نمایش اکانت شما در نتایج جستجوی گوگل دارد. الگوریتم اینستاگرام این متن را در نظر گرفته و اکانت شما در جستجوی گوگل نمایش داده شود. ایجاد alt text کار بسیار راحتی است که برای انجام آن باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. هنگام آپلود پست خود گزینه Advanced Settings انتخاب کنید.

  2. روی گزینه Write Alt Text کلیک نمایید.

  3. در مرحله بعد توضیح مختصر و دقیقی از پست خود نوشته و از کلمات کلیدی مربوط به محتوا خود استفاده کنید.

  4. دکمه Done از بالا را انتخاب کرده و alt text را ذخیره کنید.

استفاده از متن جایگزین تصاویر  (alt text)

توجه داشته باشید که alt text شما باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • توضیح مختصر و واضح از پست اینستاگرام ارائه دهد.

  • دقیق باشد و کلمات کلیدی مرتبط در آن به کار رود.

  • تعداد کاراکترها تا حد امکان محدود باشد.

لینک دهی به پست‌های اینستاگرام

برخلاف صفحات پروفایل، پست‌های شما به‌صورت مکرر در نتایج جستجو دیده نمی‌شوند. بنابراین اگر می‌خواهید برای یکی از پست‌های خود تبلیغ کنید، باید لینک آن پست را در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال اگر وبلاگ دارید می‌توانید لینک پست اینستاگرامی که با محتوا وبلاگ مرتبط است را کپی کرده و آن را به مقاله خود اضافه کنید. گوگل این لینک را در نتایج جستجو نشان می‌دهد. برای لینک‌دهی به پست‌های اینستاگرام خود به نکات زیر توجه کنید:

  • از لینک‌های کوتاه شده استفاده نکنید.

  • مطمئن شوید که خوانندگان وبلاگ یا افراد فعال در سایر پلتفرم‌ها متوجه می‌شوند که این لینک قابل کلیک است.

  • پست‌هایی را به اشتراک بگذارید که ارزش تبلیغ و دیده شدن دارند.

با تبلیغ رایگان پیج اینستاگرام در گوگل، بیش‌تر دیده شوید!

در دنیای امروزی با آنلاین شدن کسب‌وکارها، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که با استفاده از تبلیغات گوگل بیش‌تر دیده شوند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی بوده که صاحب کسب‌وکار اینترنتی هستید و می‌خواهید محصولات خود را بیش‌تر به فروش برسانید، می‌توانید با استفاده از روش‌های تبلیغ پیج اینستاگرام در گوگل رایگان که معرفی کردیم، این کار را انجام دهید. با انجام اصولی این کار در مدت زمان کوتاهی از رشد کسب‌وکار خود شگفت‌زده خواهید شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر