کد خبر: 179522
A

خرید اشتراک موسیقی از بهترین سایت خرید اکانت اسپاتیفای ایرانی

اگر شما قبلا اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری نکرده باشید، شاید برای شما سوال باشد که آیا خرید اکانت اسپاتیفای ارزان آی گیم ارزش خرید دارد. در این مطلب به بررسی قابلیت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای و مقایسه آن با اکانت رایگان این پلتفرم پرطرفدار می‌پردازیم.

خرید اشتراک موسیقی از بهترین سایت خرید اکانت اسپاتیفای ایرانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ انتخاب بین اکانت پرمیوم و رایگان اسپاتیفای، با توجه به ‌به‌روزرسانی‌های صورت گرفته در این پلتفرم، موضوعی دارای اهمیت است. یکی از رقبای اصلی اسپاتیفای، سرویس Apple Music است. در واقع این دو سرویس پخش موسیقی همواره سعی دارند امکانات بیشتری را به مشتریان ارائه دهند.

خرید اکانت پرمیوم موسیقی تمام پلن ها

اگر شما قبلا اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری نکرده باشید، شاید برای شما سوال باشد که آیا خرید اکانت اسپاتیفای ارزان آی گیم ارزش خرید دارد. در این مطلب به بررسی قابلیت‌های اکانت پرمیوم اسپاتیفای و مقایسه آن با اکانت رایگان این پلتفرم پرطرفدار می‌پردازیم.

مقایسه اکانت پرمیوم و رایگان اسپاتیفای

اگر شما هم به‌صورت رایگان از اسپاتیفای استفاده می‌کنید، احتمالا به ارتقای حساب کاربری خود به اکانت پرمیوم فکر کرده‌اید. یک دلیل مهم برای این کار می‌‌‌تواند فرار از تبلیغات باشد. درعین‌حال اکانت پرمیوم این پلتفرم قابلیت‌های ‌بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌‌‌دهد. اما گاهی تصمیم‌گیری برای برخی افراد ساده نیست و آن‌ها نسبت به پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه مطمئن نیستند. در ادامه برخی ویژگی‌های ‌اکانت رایگان و پرمیوم اسپاتیفای را مقایسه می‌‌‌کنیم تا تصمیم‌گیری در این مورد برای شما راحت‌تر شود.

 

آرشیو موسیقی برتر در اکانت پرمیوم

 

در بیشتر موارد، هم کاربران معمولی و هم کاربرانی که اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کرده‌اند، دسترسی یکسانی به آرشیو اسپاتیافای با بیش از 70 میلیون آهنگ و عنوان پادکست دارند. این محتواها با وجود فراوانی که دارند، برای پخششان، نیازی نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. با این حال، در چند سال گذشته، اسپاتیفای به هنرمندان اجازه داده است تا نسخه‌های ‌جدید آهنگ خود را به مدت دو هفته منحصر به کاربران اکانت پرمیوم این پلتفرم کنند. از آنجا که این موضوع اختیاری است، بسته به هر هنرمند متفاوت است.

خرید اکانت پولی اسپاتیفای

اما اگر همیشه علاقه‌مندید که جدیدترین آهنگ‌ها را به‌محض انتشار گوش کنید، اکانت پرمیوم اسپاتیفای مطمئن‌تر است.

هزینه اشتراک استاندارد اکانت پرمیوم 9.99 دلار در ماه است. همچنین شما می‌‌‌توانید سالانه 99 دلار در سال بپردازید که هزینه ماهانه شما را به 8.25 دلار کاهش خواهد داد. شما تقریبا می‌‌‌توانید به کل موسیقی‌های ‌اسپاتیفای به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشید. اما عدم امکان استفاده از نسخه‌های ‌جدید موسیقی برای شیفتگان موسیقی می‌‌‌تواند دلسردکننده باشد.

فرار از تبلیغات در اکانت پرمیوم اسپاتیفای

 

مسلما مهم‌ترین تفاوت بین سطح رایگان و پرمیوم اسپاتیفای، نبود تبلیغات در اکانت پرمیوم است. این موضوع هم در مورد تبلیغات دیداری که هنگام اسکرول در برنامه با آن‌ها مواجه می‌‌‌شوید، و هم در مورد تبلیغات به سبک رادیویی در بین پخش آهنگ‌ها صدق می‌‌‌کند.

البته این موضوع به سطح تحمل شما در مواجهه با تبلیغات بستگی دارد و اگر آهنگ‌ها را به‌تنهایی گوش می‌کنید، شاید مشکل بزرگی نباشد. با این حال اگر می‌‌‌خواهید آهنگ‌های ‌اسپاتیفای را در مهمانی‌ها اجرا کنید، به‌ احتمال زیاد برای مهمانان شما این موضوع خوشایند نباشد.

کنترل بیشتر در زمان پخش آهنگ

یکی از معایب استفاده از اکانت رایگان اسپاتیفای این است که کنترل کافی روی پخش آهنگ‌های ‌خود دارید. اول از همه، شما محدود به پخش کل آلبوم هستید. این به این معنی است که شما این امکان را ندارید که آهنگ خاصی که دوست دارید گوش کنید؛ و باید تنها آهنگ‌های ‌یک آلبوم را به شکل تصادفی گوش کنید.

به‌این‌ترتیب، اگر دوست ندارید آهنگ‌ها به صورت تصادفی پخش ‌‌‌شوند، احتمالا قصد داشته باشید که یک اکانت پرمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. تنها کاربران پرمیوم هنگام پخش آلبوم می‌‌‌توانند بدون هیچ محدودیتی، آهنگ‌هایی که دوست ندارند، رد کنند.

 

ویژگی‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی

 

یکی از مزیت‌های ‌اسپاتیفای نسبت به سرویس‌های ‌رقیب مانند Apple Music، سهولت در اشتراک‌گذاری آهنگ‌ها و پلی‌لیست‌ها است؛ هم به‌طور مستقیم با دوستان و هم در پروفایل‌های شبکه‌های ‌اجتماعی. کاربران معمولی اسپاتیفای به اندازه کاربران اکانت پرمیوم قادر به ایجاد پیوندهای قابل اشتراک‌گذاری، ارسال آهنگ در توییتر یا اینستاگرام و ایجاد لیست پخش مشترک با دیگر کاربران هستند.

تنها مزیت حساب پرمیوم اسپاتیفای نسبت به حساب رایگان، لیست‌های ‌پخش Family Mix و Duo Mix است که با به‌کارگیری یک سری الگوریتم‌ها، آهنگ‌ها را بر اساس آنچه حساب‌های ‌شخصی مختلف در طرح Family یا Duo گوش می‌‌‌دهند، توصیه می‌‌‌کند.

کیفیت صدای بالاتر

 

اگر می‌‌‌خواهید آهنگ مورد علاقه خود را با هدفون گوش کنید، ممکن است اکانت پرمیوم اسپاتیفای را به دلیل کیفیت صدای بالاتر، ترجیح دهید. این برنامه موسیقی را با بیت ریت 320 کیلوبیت بر ثانیه پخش می‌‌‌کند که ارتقای قابل‌توجهی نسبت به کیفیت پخش 160 کیلوبیت بر ثانیه اکانت رایگان اسپاتیفای پیدا کرده است. اگر از طریق اسپاتیفای دسکتاپ به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید، این سرعت به 128 کیلوبیت بر ثانیه کاهش می‌‌‌یابد.

امکان گوش دادن آهنگ به‌صورت آفلاین

 

یکی از مزیت‌های ‌اکانت پرمیوم این است که می‌‌‌توانید آهنگ‌های ‌دستگاه خود را دانلود کنید و در هر جایی به آن‌ها گوش دهید؛ حتی زمانی که وای فای یا سیگنال داده ندارید.

خرید اشتراک پولی تمام برنامه ها در سایت ایرانی آی گیم

از طرفی کاربران بدون پرداخت هزینه اکانت پرمیوم نمی‌توانند آهنگ‌ها را در دستگاه‌های ‌خود ذخیره کنند و آن‌ها را به‌صورت آفلاین گوش کنند. این مشکل زمانی بیشتر خود را نشان می‌‌‌دهد که در مناطقی باشید که دسترسی به اینترنت ندارید.

با اکانت پرمیوم اسپاتیفای به جدیدترین آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید

 

اگر از شیفتگان موسیقی هستید، شاید بدتان نیاید، بلندگوها را روشن کنید و اجازه دهید اسپاتیفای کنترل آهنگ‌ها را در دست بگیرد. پس در این صورت اکانت رایگان اسپاتیفای همچنان برای شما مناسب باشد. با این حال اگر به عنوان یک کاربر می‌‌‌خواهید از مزایای بیشتری از اسپاتیفای برخوردار شوید، پیشنهاد می‌‌‌کنیم اکانت پرمیوم این پلتفرم را خریداری کنید. با خرید این اکانت از این مزایا برخوردار خواهید شد: کنترل کامل بر پخش آهنگ ها، امکان استفاده به صورت آفلاین از اسپاتیفای و خلاص شدن از شر تبلیغات.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای از سایت معتبر آی گیم با رسید خرید

فروشگاه اینترنتی آی گیم یک مجموعه فروش معتبر انواع گیفت کارت‌ها، اکانت‌های پریمیوم، بازی‌ها، لایسنس‌های نرم‌افزار و خریدهای درون بازی است. این مجموعه با برخورداری از بسترهایی امن برای پرداخت سریع و آسان وجوه، اشتراک‌های پلن‌های گوناگون اسپاتیفای را به فروش می‌رساند.

اگر علاقه‌مند به خرید انواع اکانت‌های پریمیوم اسپاتیفای هستید، می‌توانید با بهره‌مندی از پشتیبانی آنلاین و تلفنی و تضمین کمترین قیمت در بین سایت‌های فروشگاهی، در کمتر از 30 دقیقه اکانت مورد نظرتان را خریداری کنید. برای این کار کافی است با مراجعه به سایت آی گیم وارد بخش اکانت پرمیوم اسپاتیفای شوید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر