کد خبر: 173503
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۴ دی ۱۳۵۸؛

صادق قطب زاده هشدار داد: بمب گذاری در بسته های کریسمس گروگانها

شرایط واگذاری خانه به مردم از سوی شورای انقلاب تیتر یک روزنامه کیهان در روز سه شنبه ۴ دی سال ۱۳۵۸ است. کیهان از سقوط بیشتر قیمت خانه ها نوشته و اینکه خانه های خالی به کسانی داده می‌شود که کار ثابت داشته باشند. تقاضای چند حزب و سازمان از امام برای پذیرش پست ریاست جمهوری خبر جالب کیهان است و از تدارک مبارزاتی نامزدهای ریاست جمهوری هم تیتر دارد. وزیر کشور هاشمی رفسنجانی هم نظر مهندس بازرگان درباره جاسوس نبودن عباس امیرانتظام را تایید کرده است.

صادق قطب زاده هشدار داد: بمب گذاری در بسته های کریسمس گروگانها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرایط واگذاری خانه به مردم از سوی شورای انقلاب تیتر یک روزنامه کیهان در روز سه شنبه ۴ دی سال ۱۳۵۸ است. کیهان از سقوط بیشتر قیمت خانه ها نوشته و اینکه خانه های خالی به کسانی داده می‌شود که کار ثابت داشته باشند. تقاضای چند حزب و سازمان از امام برای پذیرش پست ریاست جمهوری خبر جالب کیهان است و از تدارک مبارزاتی نامزدهای ریاست جمهوری هم تیتر دارد. وزیر کشور هاشمی رفسنجانی هم نظر مهندس بازرگان درباره جاسوس نبودن عباس امیرانتظام را تایید کرده است.

این روزنامه همچنین با چاپ چند عکس از متهمان دادگاه‌های انقلاب اسلامی مرکز، از اعلام حکم ۱۱ نفر از آنها خبر داده و همچنین صادق قطب زاده وزیر خارجه هم در یک گفتگوی اختصاصی که با این جریده داشته گفته است که مرا متهم‌ به کودتا علیه دولت بازرگان کرده اند و و اینکه من حتی یک روزنامه را در این مملکت تعطیل نکردم و موافق تعطیل هیچ روزنامه ای هم نبودم.

IMG_20231225_070908_958

روزنامه را ورق زده و به صفحه آخر آن می رویم خبر پیام‌ صادق قطب زاده خطاب به دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که درباره احتمال وجود بمب و مواد منفجره در بسته های ارسالی برای گروگانها بعنوان هدیه کریسمس به آنان هشدار داده بر می خوریم که متن آن به شرح زیر می باشد؛

IMG_20231225_070909_047

صادق قطب زاده طی پیامی خطاب به دانشجویان مسلمان پیرو خط امام از احتمال وجود بمب و مواد منفجره در بسته های ارسالی برای گروگانها بعنوان هدیه کریسمس به آنان هشدار داد. متن پیام چنین است؛

بسمه تعالی

دانشجویان عزیز پیرو خط امام، بر حسب گزارشات رسیده از طرف مقامات مسئول در بعضی از بسته هایی که به نام هدایا برای گروگانها در لانه چاسوسی آمریکا ارسال گردیده بمب و مواد منفجره پیدا شده است که بدون تردید چنین اعمال جنایتکارانه ای توسط عوامل صهیونیست و امپریالیست تعبیه می‌شود تا بتوانند با کشتار عده ای، جوی بسیار مسموم تر در دنیا ایجاد کرده و تبلیغات جنایتکارانه خود را علیه انقلاب مقدس اسلامی، بیش از پیش ادامه دهند. بنابراین تقاضا می‌شود در بازبینی بسته های هدایایی که به آنجا ارسال می‌شود نهایت دقت و مراقبت بعمل آید تا بار دیگر از انجام نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ما جلوگیری بعمل آید.

ضمنا صریحا اعلام‌ می‌شود که مسئله آزادی عده ای از گروگانها توسط یکی از روزنامه های عصر بعنوان اختلاف نظر بین شما خواهران و برادران و اینجانب عنوان شده به آن صورتی که آمده بود صحت نداشته و فقط بحث در احتمالی بود که اعضای شورای انقلاب نیز راجع به آن‌، شب گذشته اظهار نظر نموده بودند.

بهر صورت برخلاف آنکه دشمنان سعی دارند اختلاف نظر ایجاد کنند ما باید با دقت مراقب خدعه دشمنان باشیم.

وزیر امور خارجه

صادق قطب زاده

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر