کد خبر: 167735
A

فرصت باقیمانده تا پایان ثبت نام لاتاری 2025

یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های مهاجرت به آمریکا، لاتاری گرین کارت است. برای ثبت‌نام در این برنامه که هر سال در آمریکا برگزار می‌شود، افراد به شرایط خاصی نیاز ندارند و همه‌ی متقاضیان می‌توانند در آن شرکت کنند.

فرصت باقیمانده تا پایان ثبت نام لاتاری 2025

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های مهاجرت به آمریکا، لاتاری گرین کارت است. برای ثبت‌نام در این برنامه که هر سال در آمریکا برگزار می‌شود، افراد به شرایط خاصی نیاز ندارند و همه‌ی متقاضیان می‌توانند در آن شرکت کنند. اگر شما هم تمایل به مهاجرت دارید، از این فرصت طلایی نهایت استفاده را ببرید و قبل از پایان ثبت نام لاتاری، اقدامات لازم را برای ثبت شدن انجام دهید. برندگان هر دوره از این برنامه بعد از دریافت ویزای لاتاری قادر خواهند بود به همراه همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال خود، وارد کشور آمریکا شوند. به همین منظور تصمیم داریم در این مطلب، اطلاعات بیشتری در رابطه با شروع ثبت‌نام لاتاری، زمان پایان و زمان اعلام نتایج آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید از این فرصت استثنایی استفاده کرده و شانس خود را برای مهاجرت به آمریکا امتحان کنید؛ شاید برنده‌ی این دوره بخت‌آزمایی شما باشید.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

زمان ثبت نام این برنامه چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰ اعلام شده‌است. افرادی که قبل از پایان ثبت نام لاتاری رزرو خود را انجام داده‌اند، جدای از آن‌که در اولویت قرار می‌گیرند، زمان بیشتری هم جهت رفع نواقص دارند. در ادامه اطلاعات مختصری درباره‌ی لاتاری و شرایط ثبت نام این برنامه‌ی مهاجرتی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

این برنامه راهی برای اخذ کارت اقامت دائم آمریکا و قرعه‌کشی ویزای مهاجرت به این کشور است. هر سال این بخت‌آزمایی بین افراد شرکت‌کننده در لاتاری صورت می‌گیرد و ۵۵۰۰۰ نفر از سراسر جهان در این قرعه‌کشی برنده می‌شوند. این افراد خوش‌شانس علاوه‌بر زندگی دائمی در کشور آمریکا، از امتیازات شهروندی آمریکایی نظیر تحصیل، کار، اخذ شماره تأمین اجتماعی آمریکا، افتتاح حساب بانکی و... نیز بهره‌مند می‌شوند.

شرایط ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

شرایط ثبت نام این برنامه بسیار آسان است، چراکه با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم امکان‌پذیر است. البته فراموش نکنید افرادی که زیر سن ۱۸ سال هستند و دیپلم خود را گرفته‌اند، اجازه ثبت نام به‌صورت جداگانه را ندارند. افراد این رده سنی تا قبل از پایان ثبت نام لاتاری، برای شرکت در این برنامه و گرفتن گرین کارت آمریکا می‌توانند به‌عنوان زیرمجموعه‌ی والدین و همراه با خانواده‌ی خود ثبت نام کنند.

برخی از افراد که مدرک دیپلم را هم ندارند، با داشتن ۲ سال سابقه کار قابل‌اثبات می‌توانند در این برنامه شرکت کنند. تنها اتباع کشورهایی که در ۵ سال اخیر بیش از ۵۰۰۰۰ مهاجر به آمریکا داشته‌اند نمی‌توانند در این برنامه شرکت کنند. خوشبختانه ایرانیان می‌توانند با خاطری آسوده، ثبت نام خود را بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای انجام دهند، زیرا هر سال ایرانیان کمی از طریق روش‌های دیگر به آمریکا مهاجرت می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا در لاتاری، سهمیه ایران بیشتر از کشورهای دیگر باشد.

زمان پایان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

زمان پایان ثبت نام لاتاری یکی از نگرانی‌های اصلی افرادی است که فکر مهاجرت را در سر دارند و به دلیل آن‌که در شرایط مهاجرت به آمریکا دچار محدودیت هستند، منتظر شرکت در برنامه‌ی بخت‌آزمایی لاتاری می‌مانند. این موقعیت یک فرصت ایده‌آل برای افرادی است که تمایل دارند شانس خود را محک بزنند تا بتوانند در صورت برنده‌شدن، در فوق‌العاده‌ترین شرایط ممکن به کشور آمریکا مهاجرت کنند. تاریخ شروع و پایان ثبت نام این برنامه هر سال به‌واسطه‌ی دولت آمریکا مشخص می‌شود. تاریخ پایان شرکت در لاتاری، سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۰ بیان شده‌است.

علاقه‌مندان به شرکت در این بخت‌آزمایی و متقاضیان مهاجرت، تنها تا قبل از پایان ثبت نام لاتاری فرصت دارند که ثبت نام خود را تکمیل کنند؛ در غیر این صورت آن‌ها شانس خود را برای برنده شدن از دست می‌دهند و باید یک سال دیگر هم منتظر بمانند. ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۵ نیازی به پاسپورت ندارد و به همین دلیل افراد بیشتری می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

داشتن پاسپورت معتبر در سال‌های اخیر، یکی از شرایط ثبت نام لاتاری بود. این امر باعث می‌شد افرادی که پاسپورت آن‌ها منقضی شده‌است، افرادی که سرباز هستند و یا به هر دلیل امکان اخذ پاسپورت را ندارند، قادر به ثبت نام در لاتاری نباشند، اما امسال بر حسب دستورالعمل جدید، ثبت نام این برنامه بدون پاسپورت انجام خواهد شد.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

زمان قرعه‌کشی این برنامه اصولاً ۶ ماه بعد از پایان ثبت نام لاتاری صورت می‌گیرد. با این‌که نمی‌توان تاریخ دقیقی برای اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ مشخص کرد، اما با نگاه به سال‌های اخیر می‌توان زمان قرعه‌کشی لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا را در اردیبهشت ۱۴۰۳ (ماه می سال ۲۰۲۵) پیش‌بینی کرد. پس از آن‌که متقاضیان مراحل ثبت‌نام لاتاری را به‌درستی انجام دادند، باید منتظر نتیجهٔ آن بمانند. بررسی کردن نتایج قرعه‌کشی، به‌عهده‌ی افراد شرکت‌کننده است. به همین خاطر باید از زمان اعلام نتایج آن آگاهی کامل داشته باشند و تاریخ آن را به ذهن خود بسپارند. آن‌ها می‌توانند نتایج ثبت‌نام را در سایت لاتاری بررسی کنند. اگر از این فرصت طلایی قبل از پایان ثبت نام لاتاری استفاده کرده و در این بخت‌آزمایی برنده شده باشید، باید بعد از مدتی مصاحبه‌ی گرین کارت خود را در یکی از سفارتخانه‌های آمریکا انجام داده و احراز هویت شوید. چنانچه در اطلاعات هویتی شما مسئله خاصی وجود نداشته باشد، گرین کارت اقامت دائم آمریکا را دریافت خواهید کرد و می‌توانید در هر شهری از کشور آمریکا که به آن علاقه دارید اقامت داشته باشید.

مدارک موردنیاز برای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

یک قطعه عکس تنها مدرک موردنیاز برای ثبت‌نام لاتاری آمریکا است. این عکس برای ثبت نام بسیار مهم است و اگر متناسب با معیارهای مشخص‌شده‌ی لاتاری نباشد، توسط اداره مهاجرت پذیرفته نمی‌شود. در این شرایط سایت ثبت نام هیچ‌گونه اخطاری برای این موضوع به فرد موردنظر ارسال نخواهد کرد. به همین دلیل درخواست برای ثبت نام در این برنامه رد می‌شود. بنابراین هم متقاضی اصلی و هم افراد زیرمجموعه‌ی او تا قبل از پایان ثبت نام لاتاری نیاز به عکسی استاندارد دارند.

اگر متقاضیان با نحوه‌ی عکاسی برای ثبت نام در این بخت‌آزمایی اطلاع ندارند، پیشنهاد می‌کنیم از عکاسان حرفه‌ای و متخصص که در این حوزه فعالیت دارند کمک بگیرند. افراد هنگام ثبت نام نیاز به آپلود یا ارائه هیچ‌گونه مدرکی نخواهند داشت و تنها باید اطلاعات تحصیلی و هویتی خود را به‌صورت صحیح در فرم ثبت نام وارد کنند. عدم ارائه مدرک فقط در زمان ثبت نام قابل‌اجرا خواهد بود؛ اما در صورت برنده شدن، مدارک باید ارائه شده و به‌واسطه‌ی یک افسر کنسولی بررسی شود تا درمورد صدور گرین کارت تصمیم نهایی اتخاذ گردد. افرادی که پس از برنده‌شدن نمی‌توانند اطلاعات واردشده در فرم ثبت نام خود را با مدرک اثبات کنند، ویزای لاتاری برای آن‌ها صادر نخواهد شد.

سخن پایانی

در این مطلب شما با شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا آشنا شدید و اهمیت آگاهی از زمان پایان ثبت نام لاتاری را درک کردید. در این برنامه‌ی مهاجرتی، متقاضیان مهاجرت باید در این زمان یک ماه و چند روز، ثبت نام خود را تکمیل کنند. پس از ثبت شدن این اطلاعات، افراد حدود ۶ ماه منتظر می‌مانند تا پس از قرعه‌کشی، نتایج از طریق سایت لاتاری اعلام گردد. افرادی که در این برنامه برنده می‌شوند، در فهرست مصاحبه لاتاری قرار خواهند گرفت و پس از این مرحله با ارائه مدارک، بررسی و تأیید آن‌ها، ویزای لاتاری آمریکا در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در این زمان متقاضیان می‌توانند با کمترین هزینه به این کشور مهاجرت کنند و از تمامی امتیازات شهروندی آمریکا بهره‌مند شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر