کد خبر: 162471
A

هتل های نزدیک مرکز خرید آسمان مشهد

مشهد یکی از شهرهای مهم و گردشگری ایران است. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند تا انواع جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید و سفر خوشی را تجربه کنند. یکی از برنامه‌هایی که مسافران زیادی در سفر دارند، رفتن به مراکز خرید است. مراکز خرید و پاساژهای مختلفی در مشهد ساخته شده است و مسافران می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب به آن‌ها سری بزنند و اگر دوست داشتند خرید کنند.

هتل های نزدیک مرکز خرید آسمان مشهد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ مشهد یکی از شهرهای مهم و گردشگری ایران است. سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می‌کنند تا انواع جاذبه‌های آن را از نزدیک ببینید و سفر خوشی را تجربه کنند. یکی از برنامه‌هایی که مسافران زیادی در سفر دارند، رفتن به مراکز خرید است. مراکز خرید و پاساژهای مختلفی در مشهد ساخته شده است و مسافران می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب به آن‌ها سری بزنند و اگر دوست داشتند خرید کنند. اگر به خرید علاقه دارید یا دوست دارید روزهای زیادی از سفر خود را به مرکز خریدهای معروف مشهد بروید، حتما هتلی را رزرو کنید که نزدیک این مراکز خرید باشند. با این عمل شما هر روز می‌توانید بخشی از روز خود را به آن‌جا بروید و اگر دوست داشتید کالایی بخرید. اگر دوست دارید درباره رزرو هتل سی نور مشهد و هتل‌هایی نزدیک مرکز خرید آسمان اطلاعاتی داشته باشید، این مقاله را بخوانید.

مرکز خرید آسمان

یکی از مراکز خرید معروف مشهد، مرکز خرید آسمان است. در این مقاله قصد داریم برخی از هتل‌های مشهد مانند هتل سی نور مشهد که نزدیک این مرکز هستند را به شما معرفی کنیم. مرکز خرید آسمان مشهد یکی از مراکز خرید بزرگ و معروف شهر است. مسافران و اهالی مشهد در بازه‌های زمانی مختلف برای خرید و بازدید به این مرکز لوکس مراجعه می‌کنند. این مرکز خرید در منطقه 17 شهریور قرار دارد که احتمالا درباره پاساژها و مغازه‌های فراوان آن شنیده‌اید. مرکز خرید آسمان در ورودی میدان 17 شهریور، بلوار چمن و بلوار صدر قرار گرفته است. امکانات کاملی مانند پارکینگ و موارد رفاهی در این مرکز و اطراف آن وجود دارد که مسافران را برای مراجعه به این مرکز ترغیب می‌کند. اگر دوست دارید مدت بیشتری در این مرکز باشید، می‌توانید یکی از هتل‌های ادامه مقاله را رزرو کنید.

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد یکی از هتل‌های لوکس و زیبای مشهد است که مسافران و تورهای زیادی دوست دارند آن را برای اقامت خود و همراهان رزرو کنند. این‌هتل پنج‌ستاره امکانات خوب و مدرنی را برای مسافران فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند اقامتی راحت و دل‌نشین در این هتل تجربه کنند. هتل سی نور یکی از هتل‌های بزرگ شهر است و احتمالا در سفر به مشهد و گشت‌و‌گذار در آن، ساختمان 22 طبقه هتل را ببینید.

اتاق‌های متنوع نیز یکی از ویژگی‌های هتل سی نور است که می‌تواند فرصت خوبی برای مسافران باشد تا اتاق و واحد اقامتی مناسبی را باتوجه‌به شرایط و خواسته‌ها برای خود و همراهان رزرو کنند. یکی از مزیت‌های اصلی هتل سی نور موقعیت خوب آن در شهر و نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌ها و مراکز خرید مهم شهر است. هتل در خیابان هفده شهریور و بین هفده شهریور ۲ و ۲/۲ (نبش دانش شرقی) واقع شده است که می‌توان آن را یکی از بهترین هتل‌های نزدیک مجتمع تجاری آسمان دانست. هتل سی نور تا مرکز خرید آسمان حدود 700 متر فاصله دارد.

هتل تبرک مشهد

هتل سه‌ستاره تبرک یکی از هتل‌های خوب مشهد است. این هتل امکانات خوبی دارد و نزدیکی آن به حرم و خیابان 17 شهریور آن را میان مسافران محبوب‌تر کرده است. ساختمان هتل شش طبقه دارد و 90 واحد اقامتی برای مسافران فراهم کرده است.

هتل در مشهد

هتل آپارتمان یلدا مشهد

اگر دوست دارید هتلی نزدیک مرکز خرید آسمان رزرو کنید که قیمت مناسبی دارد و امکانات خوبی را فراهم کرده است، حتما هتل آپارتمان یلدا مشهد را در لیست بررسی‌های خود داشته باشید. این هتل‌آپارتمان فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است و در سال 1400 برای بهبود خدمات بازسازی شده است.

هتل آرسان مشهد

هتل آرسان هتلی یک‌ستاره در امام رضا 12 است. این هتل نزدیک خیابان 17 شهریور و بسیاری از نقاط مهم شهر واقع شده است. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند به‌سادگی خود را به حرم یا جاذبه‌های شهر برسانند. ساختمان هتل آرسان مشهد هشت طبقه دارد و مسافران باید یکی از 44 واحد اقامتی آن را برای خود و همراهان رزرو کنند. شما می‌توانید درباره این هتل و دیگر هتل‌های مشهد در سایت علی بابا بخوانید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

سخن آخر

در این مقاله برخی از هتل‌های مشهد که به مرکز خرید آسمان نزدیک هستند را به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید در سایت علی بابا و برخی از دیگر سایت‌های معتبر رزرو هتل، هتل‌ها و محل‌های اقامت دیگری را نیز نزدیک مجتمع آسمان پیدا کنید. حتما این هتل‌ها را با هم مقایسه کنید تا بهترین گزینه را رزرو کرده باشید. در این مقاله سعی کردیم انواع مختلفی از هتل‌ها را معرفی کنیم تا شما برای بررسی و مقایسه راحت باشید. برخی از دیگر هتل‌های نزدیک مرکز خرید آسمان عبارت‌اند از:

  • مهمان‌پذیر سه‌ستاره اسپینو مشهد، حدود 370 متر فاصله تا مرکز خرید آسمان

  • هتل سفیران مشهد، حدود 130 متر فاصله تا مرکز خرید آسمان

  • هتل آپارتمان آروین مشهد، حدود 400 متر فاصله تا مرکز خرید آسمان

  • هتل یاقوت مشهد، 300 متر فاصله تا مرکز خرید آسمان

  • هتل سیمرغ مشهد،300 متر فاصله تا مرکز خرید آسمان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر